• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Mamma Kråkan
    hihi som det disskuterats åkpåsar och jag har funderat och i dag så la lillkillen med bara body/byxor och topplocket och syrran och mamma gick i kortarmat...super varmt här idag jätteskumt.dock så hittade jag en lite tjockare katvig filt som är som ett täckte som han ska ha tills vi byter till sittdelen då blir det åkpåse...hur länge har ni haft liggdelen? köpte min vagn för 3 veckor sedan och vill ju andvända liggdelen ett tag.
  • SallyK

Hej hej!

Vart har ni placerat mugghållaren? Är det någon som har den på insidan av styret? Funkar det med skötväskan? Tänker att den kommer i vägen när man trängs på bussar osv om man har den på utsidan!

• Vintersjäl
    SallyK skrev 2008-08-30 16:21:10 följande:
    Hej hej! Vart har ni placerat mugghållaren? Är det någon som har den på insidan av styret? Funkar det med skötväskan? Tänker att den kommer i vägen när man trängs på bussar osv om man har den på utsidan!
    Jag har haft den på utsidan, det gick inte så bra för mig... Jag gick in i dörrkarmar och annat, så mugghållaren snurrade runt och drickan trillade ur
  • Vintersjäl

Nu efterlyser jag en Bugga med grå bas, röd toppklädsel och röd åkpåse istället!
    Någon som har en bild på en sådan? *nyfiken*

• luttelin
    Vintersjäl skrev 2008-08-30 16:23:36 följande:
    Nu efterlyser jag en Bugga med grå bas, röd toppklädsel och röd åkpåse istället!Någon som har en bild på en sådan? *nyfiken*
    Vill oxå se!
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Lottetottan
    JuliaochNelly skrev 2008-08-30 16:18:54 följande:
    hihi som det disskuterats åkpåsar och jag har funderat och i dag så la lillkillen med bara body/byxor och topplocket och syrran och mamma gick i kortarmat...super varmt här idag jätteskumt.dock så hittade jag en lite tjockare katvig filt som är som ett täckte som han ska ha tills vi byter till sittdelen då blir det åkpåse...hur länge har ni haft liggdelen? köpte min vagn för 3 veckor sedan och vill ju andvända liggdelen ett tag.
    Jag använde liggdelen fram tills lillkillen var 6 månader. Det går naturligtvis att byta långt tidigare, men jag var som du, ville gärna använda liggdelen så länge det gick... Den sista månaden knölade jag dock upp med kuddar och annat runt honom så han kunde "sitta" upp när han var vaken i vagnen, annars hade det tagit hus i h-e.... Alla barn är ju olika, så du kommer känna och märka när det är dags för dig att byta!
    ღღ Stolt mamma till Elton, 10/10-07 ღ Och med en liten groda i magen, bf 10/4-09ღღ
  • oOrosamarängerOo
    JuliaochNelly skrev 2008-08-30 16:18:54 följande:
    Jag bytte till sittdelen vid 5mån.
  • Mamma Kråkan

tack för svaret...ja än så länge så sover han mest då vi är ute..

Lottetottan skrev 2008-08-30 17:12:47 följande:
    Jag använde liggdelen fram tills lillkillen var 6 månader. Det går naturligtvis att byta långt tidigare, men jag var som du, ville gärna använda liggdelen så länge det gick... Den sista månaden knölade jag dock upp med kuddar och annat runt honom så han kunde "sitta" upp när han var vaken i vagnen, annars hade det tagit hus i h-e.... Alla barn är ju olika, så du kommer känna och märka när det är dags för dig att byta!
  • bara lilla jag

var gör ni av era regnskydd till been när ni inte använder dom? dom är lite otympliga tycker jag, eller så har jag inte kommit på nå smart sätt att ha ihop det på :) tips?

• SallyK

Precis min tanke. Någon annan?

Vintersjäl skrev 2008-08-30 16:22:55 följande:
    Jag har haft den på utsidan, det gick inte så bra för mig... Jag gick in i dörrkarmar och annat, så mugghållaren snurrade runt och drickan trillade ur
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14