• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • MiniMie
    Nirnaeth skrev 2008-09-04 07:38:50 följande:
    På tal om leklandet och dess aktiviteter; Sist vi var där så lyckades min terrorist få fart på bollkanonerna. Han upptäckte hur kul det var att skjuta, och höll sen till där inne resten av dagen.Vi har varit väldigt noga och hårda på att han inte får leka med skjutvapen, vi har inte köpt ett enda vapen och har inte låtit någon annan ge honom såna heller. Sen får han tag på en kanon och blir alldeles i extas!
    dom där kanonerna är albins favoriter oxå... och i örebro ahde dom ett trettiotal uppraddade i en stor borg runt ett sjörövarskepp... där höll han till mest hela tiden ;)
  • MiniMie
    Martha skrev 2008-09-03 22:19:30 följande:
    Jamen då så.. då behöver du ju inte heller komentera som vi var dumma eftersom vi inte vill släppa in våra barn bland bollarna... 
    Även fast jag skulle skitit fullständigt i ifall Du/dina barn kommer dit eller inte.. eller någon annan med för den delen.. så har jag fortf en åsikt.. och jag är inte direkt någon som är rädd för att dela med mej av den.

Jag går ju hellre med mina barn till ett lekland en dag..än att tar med dom till kupolen.. Tillexempel.. ser de som samma baciller-nojja-faktor..
    Men.. å andra sidan har jag ingen bacillnojja..sjuk blir man endå. Tror inte man kan påverka de hela allt för mycke.
  • Martha
    MiniMie skrev 2008-09-04 08:24:14 följande:
    Även fast jag skulle skitit fullständigt i ifall Du/dina barn kommer dit eller inte.. eller någon annan med för den delen.. så har jag fortf en åsikt.. och jag är inte direkt någon som är rädd för att dela med mej av den.Jag går ju hellre med mina barn till ett lekland en dag..än att tar med dom till kupolen.. Tillexempel.. ser de som samma baciller-nojja-faktor..Men.. å andra sidan har jag ingen bacillnojja..sjuk blir man endå. Tror inte man kan påverka de hela allt för mycke.
    där kan jag tyvärr inte hålla med dej.... för när man vet att de  inte gjort ren bollar på bra länge... då vet man att där frodas baciller... och på kupolen städar de i varje fall varje dag.. visst kan man möta nån som är sjuk Men det vet man i sånt fall inte då...    men men.. jag ska inte dit å ni gör som ni vill jag pratar enbart för mej själv.. men jag tyckte du hade en bra spydig komentar där när jag och smarties sa att vi inte ville utsätta våra barn för leklandet.. 
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • MiniMie
    Martha skrev 2008-09-04 08:44:16 följande:
    där kan jag tyvärr inte hålla med dej.... för när man vet att de  inte gjort ren bollar på bra länge... då vet man att där frodas baciller... och på kupolen städar de i varje fall varje dag.. visst kan man möta nån som är sjuk Men det vet man i sånt fall inte då...    men men.. jag ska inte dit å ni gör som ni vill jag pratar enbart för mej själv.. men jag tyckte du hade en bra spydig komentar där när jag och smarties sa att vi inte ville utsätta våra barn för leklandet.. 
    ..du har alltid svårt att acceptera när någon inte tycker som dej.. Och du och jag har rätt många delade meningar..där av har de ju blivit några små diskusioner.. och alla våra "diskusioner" slutar lika. Så var för inte bara låta mej tycka..lika väl som du själv gör vitt och brett och sedan ge 17 i att notera allt jämt? eftersom du verkligen verkar ha problem emd sådant.
    Hur min ton är..har du ingen aning om..så varför försöka gissa??

Vad beträffar bollarna i bollhavet så skiter jag i vilket..vi har lekt där MASSA ggr sedan de där ryktet kom till..och som jag faktiskt enbart hört i den här tråden..och ja. jag ser de som ett ryckte då ingen vet hur de egentligen ligger till.
    Dom har nog samma regler som alla andra vad gäller hygien för sånna almänna platser.. och jag tror inte att dom är mindre inspekterade än "kiss-poolen" i maserhallen..
    Vi har INTE blivi sjuka av att vara där..bara haft sjukt-roligt!!

smarties kan å andra sidan prata för sej själv. som vi alla ser..och jag även VET. ;)
    Och jag tvivlar starkt att HON tog illa upp eller uppfattade min kommentar så starkt som du gjorde. Hon har nog lite mer..humor?!
  • Michaela83

Hoho.. Här är jag glad!!

Huset är sålt! Iaf muntligt. :) Och det känns bra..
    Så utflyttning blir antagligen 31/10... inte långt kvar!

Wilma -05 & Elwira -07
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-09-04 14:02:20 följande:
    Hoho.. Här är jag glad!!Huset är sålt! Iaf muntligt. :) Och det känns så bra..Så utflyttning blir antagligen 31/10... inte långt kvar!
    åå va skoj!!! Hur gick det med lägenheten då?
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-09-04 14:02:20 följande:
    Hoho.. Här är jag glad!!Huset är sålt! Iaf muntligt. :) Och det känns så bra..Så utflyttning blir antagligen 31/10... inte långt kvar!
    Vad skönt!!! Det var roligt att ses idag. Adam somnade nästan i bilen på väg hem, så jag gick t och gick med honom och då slocknade han, så nu sover han. Skönt. Hoppas det går att lägga honom ikväll.
  • Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-09-04 14:28:40 följande:
    Vad skönt!!! Det var roligt att ses idag. Adam somnade nästan i bilen på väg hem, så jag gick t och gick med honom och då slocknade han, så nu sover han. Skönt. Hoppas det går att lägga honom ikväll.
    elwira slocknade i vagnen, sååå trött!
    Vi borde för övrigt ses oftare, allihopa! =)

när börjar HHG igen? =) *sugen*
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-09-04 18:52:14 följande:
    elwira slocknade i vagnen, sååå trött!Vi borde för övrigt ses oftare, allihopa! =)när börjar HHG igen? =) *sugen*
    Ja det tycker jag också. Och jag är också sugen på HHG
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-09-04 18:52:14 följande:
    elwira slocknade i vagnen, sååå trött!Vi borde för övrigt ses oftare, allihopa! =)när börjar HHG igen? =) *sugen*
    Starlet1 skrev 2008-09-04 20:36:54 följande:
    Ja det tycker jag också. Och jag är också sugen på HHG
    Den 27:e är det dags... då är det även oktoberfest med öltält å grejs.. Vad säger ni ska vi dra i hop nått till dess???  Vore super!!
Svar på tråden Poppispinglorna