Martha skrev 2008-09-04 08:44:16 följande:
där kan jag tyvärr inte hålla med dej.... för när man vet att de inte gjort ren bollar på bra länge... då vet man att där frodas baciller... och på kupolen städar de i varje fall varje dag.. visst kan man möta nån som är sjuk Men det vet man i sånt fall inte då... men men.. jag ska inte dit å ni gör som ni vill jag pratar enbart för mej själv.. men jag tyckte du hade en bra spydig komentar där när jag och smarties sa att vi inte ville utsätta våra barn för leklandet..
..du har alltid svårt att acceptera när någon inte tycker som dej.. Och du och jag har rätt många delade meningar..där av har de ju blivit några små diskusioner.. och alla våra "diskusioner" slutar lika. Så var för inte bara låta mej tycka..lika väl som du själv gör vitt och brett och sedan ge 17 i att notera allt jämt? eftersom du verkligen verkar ha problem emd sådant.
Hur min ton är..har du ingen aning om..så varför försöka gissa??
Vad beträffar bollarna i bollhavet så skiter jag i vilket..vi har lekt där MASSA ggr sedan de där ryktet kom till..och som jag faktiskt enbart hört i den här tråden..och ja. jag ser de som ett ryckte då ingen vet hur de egentligen ligger till.
Dom har nog samma regler som alla andra vad gäller hygien för sånna almänna platser.. och jag tror inte att dom är mindre inspekterade än "kiss-poolen" i maserhallen..
Vi har INTE blivi sjuka av att vara där..bara haft sjukt-roligt!!
smarties kan å andra sidan prata för sej själv. som vi alla ser..och jag även VET. ;)
Och jag tvivlar starkt att HON tog illa upp eller uppfattade min kommentar så starkt som du gjorde. Hon har nog lite mer..humor?!