• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Starlet1

Nu får jag äntligen gå hem snart. Har en sändning om en kvart och sen blir det ilfart hem. Ska bli så himla skönt. Håll tummarna att Adam sover lika bra inatt som igår. Han somnade ju i och för sig en timme tidigare nu ikväll hörde jag från kvällsrapporten.

• Martha
    MiniMie skrev 2008-09-03 21:30:31 följande:
    Tssss.. mot argument finns de alltid gott om.. du får nog lika mycke motion av att hoppa hoppborg med barnen en hel dag.. ;) hahahha...Men.. vill man inte besöka leklandet.. så slipper man.. hehe.. Inget jag direkt bryr mej i ;) Är värre för dom som äger stället..
    Jamen då så.. då behöver du ju inte heller komentera som vi var dumma eftersom vi inte vill släppa in våra barn bland bollarna... 
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Martha
    smarties skrev 2008-09-03 21:23:25 följande:
    Verkar roligare o bada än att leka på leklandet.. :)
    Håller jag med dej om.. :)
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-03 22:19:30 följande:
    Jamen då så.. då behöver du ju inte heller komentera som vi var dumma eftersom vi inte vill släppa in våra barn bland bollarna... 
    Är det alltså bara bollarna som är till för våra små, eller finns det annat?
  • Martha
    Starlet1 skrev 2008-09-03 22:30:49 följande:
    Nej det är bollar för de små och nå hoppgrejs för de större.. ifs kan väl de små vara där oxå tror jag
  • Michaela83

Alltså, när vi är där så är vi överallt. Det finns ingen åldersgräns förutom att stora barn inte ska vara bland dom små i bollhavet för ev. risk att göra illa ngn liten.

Sen så släpper jag ju inte in E själv i hoppborgarna utan är med hela tiden.

För övrigt så tycker mina barn också att det är roligare att bada, men nu handlade diskussionen om leklandet..

Lindi, kommer du?

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-09-03 22:30:49 följande:

bollar, rutchkanor, klättergrejs, och så har du små cyklar som dom typ har på dagis.

Wilma -05 & Elwira -07
  • lindi
    Michaela83 skrev 2008-09-04 06:58:12 följande:
    Alltså, när vi är där så är vi överallt. Det finns ingen åldersgräns förutom att stora barn inte ska vara bland dom små i bollhavet för ev. risk att göra illa ngn liten. Sen så släpper jag ju inte in E själv i hoppborgarna utan är med hela tiden.För övrigt så tycker mina barn också att det är roligare att bada, men nu handlade diskussionen om leklandet..Lindi, kommer du?

yes jag kommer, få se hur det går med min lilla fegis.

vi har varit där en gång förut men då sprang han o hämtade sin skor så fort någon började skjuta med de där bollkanonerna. han är lite rädd för ljud ibland.
    hoppborgen var bara för läskig fast mamma var med, för att inte tala om bollarna, hihihi , men han är ju lite större nu o bollhavet på kryssningen tyckte han ju var skoj o han gillar småcyklar!

åh nu är glass-snattaren i frysen igen *springer*

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • Nirnaeth

På tal om leklandet och dess aktiviteter; Sist vi var där så lyckades min terrorist få fart på bollkanonerna. Han upptäckte hur kul det var att skjuta, och höll sen till där inne resten av dagen.

Vi har varit väldigt noga och hårda på att han inte får leka med skjutvapen, vi har inte köpt ett enda vapen och har inte låtit någon annan ge honom såna heller.
    Sen får han tag på en kanon och blir alldeles i extas!

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2008-09-04 07:38:50 följande:
    På tal om leklandet och dess aktiviteter; Sist vi var där så lyckades min terrorist få fart på bollkanonerna. Han upptäckte hur kul det var att skjuta, och höll sen till där inne resten av dagen.Vi har varit väldigt noga och hårda på att han inte får leka med skjutvapen, vi har inte köpt ett enda vapen och har inte låtit någon annan ge honom såna heller. Sen får han tag på en kanon och blir alldeles i extas!

hihi Typiskt!

Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Poppispinglorna