• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-02 15:27:48 följande:
    Å Har de kommit nu?? Fick mail om dom nyss.. ska nog dit å kika i morron efter jobbet.. :)
    Ja, jag visste inte om dom, men gick och skräpade på stan före jobbet idag, och då hittade jag dom. Fina plyschbyxor, men jag fegade ur och köpte dom bruna, kanske köper ett par andra imorgon .
  • smarties

Urk.
    Fy tusan vad det är tråkigt hemma utan ungarna.
    Inte har jag något att göra heller, går och städar här och där, packar en låda lite då och då.
    Ska baka paj o bjuda svärmor på i eftermiddag tänkte jag.

Inga fler jobb att söka, och dagarna kryper fram.
    Jag hatar att vara arbetslös, jag vill jobba och tjäna pengar jag med.. :P

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Nedina
    Martha skrev 2008-09-02 15:27:48 följande:
    Å Har de kommit nu?? Fick mail om dom nyss.. ska nog dit å kika i morron efter jobbet.. :)
    De packade upp dem i butiken på Kupolen i måndags när jag var in.

Sitter hemma å är sjuk. Vi är verkligen sjuka HELA tiden är. Är det inte barnen så är det Fredrik eller jag!

Börjar bli så sugen på att åka till Ullared. Börjar bli så mycket som skulle behöva köpas till barnen i klädväg. Någon som vet om det är helt vansinnigt att åka en helg i slutet av september eller början av oktober?
    Maria - mamma till ♥ Pontus ♥ ängeln Tilda ♥ Melvin
  • Nirnaeth

Jävla Lindex..!! Råkade ju hitta massor med fina kläder Älskar fem myror kläderna.
    Det fanns en hel del storlekar kvar på webshopen, så det blev en "liten" beställning

Men nu får det vara nog, måste ju ha råd med lurvarna också.

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Michaela83

Ska vi ses på leklandet kanske? Till 11?

Wilma -05 & Elwira -07
  • lindi
    Nedina skrev 2008-09-03 10:17:13 följande:
    De packade upp dem i butiken på Kupolen i måndags när jag var in. Sitter hemma å är sjuk. Vi är verkligen sjuka HELA tiden är. Är det inte barnen så är det Fredrik eller jag! Börjar bli så sugen på att åka till Ullared. Börjar bli så mycket som skulle behöva köpas till barnen i klädväg. Någon som vet om det är helt vansinnigt att åka en helg i slutet av september eller början av oktober?
    vi ska dit den 3 oktober o jag är beredd på att det kommer att vara mycket folk för det har varit jättesvårt att få tag i boende. känns som om varenda liten stuga är upp bokad.

oktober är den månad då de säljer allra mest också, men men det är ju en del av det hela o trängas lite hiihi!

jobbar idag men vi är hemma, så då fanns det tom lite tid o sitta här

leklandet tycker jag låter som en kul idé! tuva har varit lite hängig senaste dagarna så hon är hos farmor o farfar idag istället för på dagis, men jag hoppas hon är pigg imorgon!
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-09-03 11:04:01 följande:
    Ska vi ses på leklandet kanske? Till 11?
    Ja, det låter inte så dumt. Har aldrig varit där.
  • Starlet1
    Nedina skrev 2008-09-03 10:17:13 följande:
    De packade upp dem i butiken på Kupolen i måndags när jag var in. Sitter hemma å är sjuk. Vi är verkligen sjuka HELA tiden är. Är det inte barnen så är det Fredrik eller jag! Börjar bli så sugen på att åka till Ullared. Börjar bli så mycket som skulle behöva köpas till barnen i klädväg. Någon som vet om det är helt vansinnigt att åka en helg i slutet av september eller början av oktober?
    Helger är det alltid mycket folk där. Och speciellt i slutet på månaden när barnbidrag och liknande kommit. Och när säsongskläderna kommer in, alltså typ oktober. Men jag ska själv dit i mitten av oktober. Men ska försöka komma dit på fredagen, kanske inte är SÅ djävla mycket folk då.
  • Michaela83

Torsdag 4/9, kl 11 Fika på LEKLANDET.

Wilma -05 & Elwira -07
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-09-03 14:58:23 följande:
    Torsdag 4/9, kl 11 Fika på LEKLANDET.
    Låter skitbra!!! Men Adam kommer börja gråta när vi kommer dit och han få se er, för då kommer han tro att jag ska lämna honom där, som på dagis

Fast idag gick det mycket bättre. Jag fick av honom alla ytterkläder innan han började gråta och det var inte lika hjärtskärande som förut i veckan. Och dagisfröken gick in med honom så när jag tog på mig skorna hörde jag att han redan slutat gråta, så idag kändes det bra att gå därifrån. Även om det är så att jag jobbar till kl 23 IGEN och inte får träffa han mer idag. Det är så himla trist.

Inatt var första natten som Adam sov från kl 20 till kl 8 utan ett knäpp! Ingen välling eller nåt. Och han var på strålande humör när han vaknade. Jätteskönt.
Svar på tråden Poppispinglorna