• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-09-03 21:09:43 följande:
    Bleh, bara tanken på vad som kan dölja sig i det bollhavet gör att det inte blir värt alla pengar som det kostar att gå in :)
    Nja, jag vill dit på ett studiebesök i alla fall
  • smarties
    MiniMie skrev 2008-09-03 21:11:08 följande:
    ...hum.. om man lever så kan man ju råka dö..
    Nej? Gör man? Shit också. :)
    Men det är för dyrt o gå in där tycker jag, faktiskt.
    Är inte värt pengarna, då vill jag nog hellre gå o bada för dom pengarna..då slår man två flugor i en smäll, leka och få rena barn :D
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-09-03 21:12:48 följande:
    Nej? Gör man? Shit också. :)Men det är för dyrt o gå in där tycker jag, faktiskt.Är inte värt pengarna, då vill jag nog hellre gå o bada för dom pengarna..då slår man två flugor i en smäll, leka och få rena barn :D
    Tyvärr så far min hud så illa av att bada, annars tycker vi också om det jättemycket.

Vad kostar det att gå in där då?
  • Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-09-03 21:14:17 följande:
    Tyvärr så far min hud så illa av att bada, annars tycker vi också om det jättemycket.Vad kostar det att gå in där då?
    60:- för Adam, gratis för dej
    Wilma -05 & Elwira -07
  • MiniMie
    smarties skrev 2008-09-03 21:12:48 följande:
    Nej? Gör man? Shit också. :)Men det är för dyrt o gå in där tycker jag, faktiskt.Är inte värt pengarna, då vill jag nog hellre gå o bada för dom pengarna..då slår man två flugor i en smäll, leka och få rena barn :D
    hahaha.. ja visst seddu =)
    Jo.. men.. de är ju lite dyrare att bada.. då lär du betala för både dej och barnen.. och även din karl kanske om du inte vill bada ensam med två barn.
    SÅ dyrt är ju itne leklandet.. 60-70:- och under 1 är väl gratis.. lika så som ALLA föräldrar..oavsett betalande barn. Vi har då betalt in albin en gång och vari 5vuxna med.. och de var nema problema =)
    DE går ju inte på badet.. där lär man ju betala fast man inte badar....
  • smarties
    MiniMie skrev 2008-09-03 21:22:28 följande:
    hahaha.. ja visst seddu =)Jo.. men.. de är ju lite dyrare att bada.. då lär du betala för både dej och barnen.. och även din karl kanske om du inte vill bada ensam med två barn.SÅ dyrt är ju itne leklandet.. 60-70:- och under 1 är väl gratis.. lika så som ALLA föräldrar..oavsett betalande barn. Vi har då betalt in albin en gång och vari 5vuxna med.. och de var nema problema =)DE går ju inte på badet.. där lär man ju betala fast man inte badar....
    Verkar roligare o bada än att leka på leklandet.. :)
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-09-03 21:19:30 följande:
    60:- för Adam, gratis för dej
    Aha, ja det är ju inte så farligt. Skulle bli MYCKET dyrare att gå på Kupolen
  • MiniMie
    smarties skrev 2008-09-03 21:23:25 följande:
    Verkar roligare o bada än att leka på leklandet.. :)
    ja de är de garanterat, tycker vi i den här familjen allafall!! Men.. pengaargumentet höll väl inte riktigt =)
  • smarties
    MiniMie skrev 2008-09-03 21:25:41 följande:
    ja de är de garanterat, tycker vi i den här familjen allafall!! Men.. pengaargumentet höll väl inte riktigt =)
    Joo, shh ;) Man får motion av att springa o jaga ungarna i vattnet också!
  • MiniMie
    smarties skrev 2008-09-03 21:26:26 följande:
    Joo, shh ;) Man får motion av att springa o jaga ungarna i vattnet också!
    Tssss.. mot argument finns de alltid gott om.. du får nog lika mycke motion av att hoppa hoppborg med barnen en hel dag.. ;) hahahha...

Men.. vill man inte besöka leklandet.. så slipper man.. hehe.. Inget jag direkt bryr mej i ;) Är värre för dom som äger stället..
Svar på tråden Poppispinglorna