• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Starlet1
    copernicus skrev 2008-09-05 13:02:24 följande:
    skönt att vara hemma redan!Här slog förkylningen till rejält efter ica igår.Snorar och hostar och har världens pangknallnån som vet om man kan vabba fast man skulle varit hemma på fp?Jag håller på och skolar in på dagis men nu går ju inte det när vi alla är sjuka.Dessutom jobbar jag i helgen, el hur det nu går??!
    Hej, hoppas ni känner er bättre idag. Du är det inte så att det är i fall den ena föräldren måste vara hemma och då måste den sjuke sjukskriva sig direkt? Vet inte men jag tror det.
  • Starlet1
    MiniMie skrev 2008-09-05 14:41:57 följande:
    Nu är vi oxå hemma..Albin har vari och lekt hos sin gudmor och hennes son sedan 10.20 i fm. 11.00 skulle vi infinna oss på specialmördravården..men vi var lite tidiga så 10.45 var vi på plats....först kl 12.30 kom vi in!!! idiotiskt.. har man tid 11 så han man väl??till råga på allt så tog de bara 10min-15 när vi väl kommit in.. men endå. Och ännu emra typiskt var att de kom 2st männsikor av mörkare slag som hade tolkar med sej.. och dom var ju bara tvungna att gå in före för en tolk kunde man ju inte ändra tid på hur som hellst..de måste vi väl förstå.. *grrrrrrrr*Vi fick välja på att behålla våran tid och vänta tills dom var klara...eller återkomma nästa vecka på fredag för att då komma på en tid som även den tydligen var "trippelbokad". Hur kan dom få bete sej såhär..?Jaja.. fostervatten fanns de.. lillebror var liten..men inte onormal (ca2600). Så..för hoppningsvis slipper vi åter komma till de där stället mer efter dagens besök!
    Ja det kan väl vara så att läkarna som är där kan få gå iväg och operera eller liknande, tror jag. Men visst är det trökigt att få vänta.

Skönt att det gick bra!!!
  • tejp

Godmorgon!

Jag och Moses sitter här i soffan och fryser. Det är verkligen kallt nu!
    Moses ska dessutom envisas med att pressa sig upp i mitt knä, framför datorn, hela tiden Han har feber och är supersnorig

Idag måste jag en sväng till kupolen, ifall J kommer hem i nån godtagbar tid.

Va ska ni andra göra idag?

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Starlet1
    tejp skrev 2008-09-07 08:41:53 följande:
    Godmorgon!Jag och Moses sitter här i soffan och fryser. Det är verkligen kallt nu!Moses ska dessutom envisas med att pressa sig upp i mitt knä, framför datorn, hela tiden Han har feber och är supersnorig Idag måste jag en sväng till kupolen, ifall J kommer hem i nån godtagbar tid. Va ska ni andra göra idag?
    Vi ska hämta en bakfull pappa och en bakfull farbror på tåget i Borlänge vid kl 12. Vi kanske åker en liten sväng till Kupolen också.

Det är verkligen kallt nu.
  • lindi

god morgon! här ska vi nog bara försöka röja i trädgården lite, har så mycket äpplen som jag inte orkar ta hand om så hela gräsmattan är full.  H åker på match på eftermiddagen så då är vi själva resten av barnens vakna tid, ska nog försöka åka o hälsa på någon då så både jag o barnen får lite sällskap!

hoppas moses kryar på sig snabbt! mina har också haft feber nu i veckan men den har gett med sig efter bara en dag för båda två.

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • tejp

Lindi såg Tuva Lis rum igår i pralin, va skoj å få vara med sådär! Blev ju jättebra resultat verkligen!

Hoppas också att febern är påväg bort redan! Orkar inte med alla sjukdomar som kommer med kylan.

Vi är också papp-lösa här. Såå tråkigt.

Ylva, kupolen är ju skoj!

• Martha

Jag vill till Falun...  till polarn.... ;)  Fast kupolen är ju inte helt fel de heller..

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • tejp
    Martha skrev 2008-09-07 10:21:31 följande:
    Jag vill till Falun...  till polarn.... ;)  Fast kupolen är ju inte helt fel de heller..
    å göra slut på bonusen och rabattkupongen? Det vill jag med
  • znoozan
    Martha skrev 2008-09-07 10:21:31 följande:
    me too! men det är väl inte öppet idag?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha
    tejp skrev 2008-09-07 10:50:13 följande:
    å göra slut på bonusen och rabattkupongen? Det vill jag med
    znoozan skrev 2008-09-07 10:59:25 följande:
    znoozan skrev 2008-09-07 10:59:25 följande:
    Nääää inte i dag men i morron.. ;)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
Svar på tråden Poppispinglorna