• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • copernicus
    smarties skrev 2008-09-24 13:26:58 följande:
    Vi måste åka till Ikea igen i helgen, suck.Dom har gett oss fel madrasser till ungarnas sängar, och ja, då lär vi ju åka dit o byta till rätt.Blä. Kul o åka dit o tillbaka för ett par madrasser.. :P
    haha jag stackars er!

själv skulle jag verkligen behöva åka dit snart, men jag har turen att det tom är min karl som föreslår det!!!
    Fast när han väl är där tycker han det är sådär, men han klagar inte!
  • smarties
    copernicus skrev 2008-09-24 13:34:53 följande:
    haha jag stackars er!själv skulle jag verkligen behöva åka dit snart, men jag har turen att det tom är min karl som föreslår det!!!Fast när han väl är där tycker han det är sådär, men han klagar inte!
    Ja, nu måste jag ju faktisk ta och tröstshoppa lite när vi väl åker dit igen, jag kan säkert komma på något mer vi behöver när vi ändå ska dit.. :)
  • Michaela83

Hejhej tjejjer..

Är in och läser ikapp en snabbis.. :)
    Tror hela Blge ska ut på Lördag, ALLA jag pratar med ska ut!  

Mini: Avstannade värkarna?

Nirna: Har du blivit mörk i håret igen?

Wilma -05 & Elwira -07
  • Nirnaeth
    Michaela83 skrev 2008-09-24 19:44:14 följande:
    Hejhej tjejjer..Är in och läser ikapp en snabbis.. :) Tror hela Blge ska ut på Lördag, ALLA jag pratar med ska ut!  Mini: Avstannade värkarna?Nirna: Har du blivit mörk i håret igen?
    Mmm..ALLA utom jag då isf.. Jag lär vara strandad hemma med tuttarna redo i flera år framöver känns det som!

Yes, nu är det blonda ett minne blott!
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • MiniMie
    Michaela83 skrev 2008-09-24 19:44:14 följande:
    Hejhej tjejjer..Är in och läser ikapp en snabbis.. :) Tror hela Blge ska ut på Lördag, ALLA jag pratar med ska ut!  Mini: Avstannade värkarna?Nirna: Har du blivit mörk i håret igen?
    jag är minsann INTE på utgång.. enda utgång jag hoppas på n u är bebisens..från min mage ;)
    Nja blir nog mitt svar på avstannande värkar. Har fortf molnande värkar till och från.. inte lika regelbundna och inte lika sterka.. heller itne samma sammandragningar som tidigare idag.. mne.. någonting händer de allafall hopas de blir riktigt SNART!
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-09-24 19:57:20 följande:
    Mmm..ALLA utom jag då isf.. Jag lär vara strandad hemma med tuttarna redo i flera år framöver känns det som!Yes, nu är det blonda ett minne blott!
    går det inget bättre med smakisar/gröt ännu?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • bebis08
    MiniMie skrev 2008-09-24 20:20:43 följande:
    jag är minsann INTE på utgång.. enda utgång jag hoppas på n u är bebisens..från min mage ;)Nja blir nog mitt svar på avstannande värkar. Har fortf molnande värkar till och från.. inte lika regelbundna och inte lika sterka.. heller itne samma sammandragningar som tidigare idag.. mne.. någonting händer de allafall hopas de blir riktigt SNART!
    Men du, vi kanske ska ut å svänga våra lurviga och dansa nån slags föda-barn-dans
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • Knastroll82

Nu har vi kommit hem med vår lilla prins Liam.
    Född 20/9 19.35, 51 cm lång och 3580 gram tung efter 26 timmars aktivt (klockat) värkarbete. (hade värkar säkert ett dygn mer, men inte klockade)
    Han är otroligt snäll och tillfreds med tillvaron, men HATAR att vara naken...Låter som om vi håller på och slår ihjäl honom när det är dags för blöjbyte.

• znoozan
    Knastroll82 skrev 2008-09-24 20:26:31 följande:
    Nu har vi kommit hem med vår lilla prins Liam.Född 20/9 19.35, 51 cm lång och 3580 gram tung efter 26 timmars aktivt (klockat) värkarbete. (hade värkar säkert ett dygn mer, men inte klockade)Han är otroligt snäll och tillfreds med tillvaron, men HATAR att vara naken...Låter som om vi håller på och slår ihjäl honom när det är dags för blöjbyte.
    Åh myyyys att vara hemma med ny Grattis
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Nirnaeth
    znoozan skrev 2008-09-24 20:22:09 följande:
    går det inget bättre med smakisar/gröt ännu?
    Inte det minsta *suck*
    Jag börjar ge upp hoppet om att någonsin kunna ge henne nån annan mat. Hon sitter med oss vid bordet, varje måltid. Och jag hoppas ju att det ska göra henne lite sugen, och intresserad. Men än har hon inte visat några tecken.

Läste nån tråd nyligen, om en mamma som hade en 1-åring som inte ville äta nåt heller, bara ammas. Jag vill verkligen inte amma så länge...iaf inte helt! jag kan gärna nattamma, och lite ibland, men inte helt..

Jaja, hon är 6,5 månad nu..så än är det väl "normalt" eller vad man ska säga.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
Svar på tråden Poppispinglorna