• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Nirnaeth
    Martha skrev 2008-09-25 09:34:47 följande:
    Ja men det börjar ju inte förrens kl 20 å då är väl föräldrarmötet slut? ;) Läste nått i poptråden om den 22a november??
    Hehe, ja det är det ju! HAha, då kan jag ju gå! *wii*

Hm..dubbla budskap alltså, i tidningen jag fick stog det 22 oktober..hoppas på det datumet då. Dom kläderna är det ENDA jag fattat tycke för i pops sortiment nu.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-25 08:57:47 följande:
    Hej hopp!!! nån som vill med på kupolens shoppingkväll i kväll????  Såg att Falun hade lika i kväll så jag funderar på å ringa pop å höra om de har nått kuligt erbjudande..... annars ska jag bara shoppa overall till Havanna och ev en dockvagn... :) Ska försöka få sambon å köpa Jeans oxå.. :)
    Vet inte. Jag är ensam hemma med Adam och vill inte pressa svågern för mycket med barnvaktning. Han lägger Adam jämt känns det som, och väcker honom. Det är lite jobbigt. Så jag vill nog lägga Adam ikväll. Men jag skulle ju vilja ha en dockvagn.
  • Starlet1

Nån som vill luncha med mig och Adam idag?

• Martha
    Starlet1 skrev 2008-09-25 09:48:27 följande:
    Nån som vill luncha med mig och Adam idag?
    vart ska ni luncha då?
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-25 09:55:08 följande:
    vart ska ni luncha då?
    Vet inte. Kanske inne i Borlänge. Vi ska både till stan och Kupolen. Men Caals kanske, eller Thai.
  • Nirnaeth

Fnys...

Våran nya teve har äntligen kommit!! Efter en hel vecka utan teve
    Enligt företaget som vi beställde ifrån skulle den levereras till dörren.

Gissa vart den är?? På Maserfrakts terminal! Det är inte en jäkel som har rint eller försökt köra hit den, för jag var bannemej hemma hela dagen igår.
    Vad fan, är det "leverans till dörren" så räknar jag med att det är MIN dörr den ska levereras till, inte Maserfrakts.
    Vi fick ett brev idag, så jag smsade alla uppgifter till Thomas, så får han väl försöka knöla i den i våran bil då. Men ikväll har vi iaf äntligen en teve..och då är jag inte hemma

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • smarties

Gud vad jag är förbannad!
    Vi var och köpte pizza på Ata, och en bilist backade nästan på vagnen för oss, och sen FORTSATTE han backa och körde nästan in i huset! Peppe blev skitförbannad och gick fram till bilen, och frågade vafan han höll på med...och han i bilen öppnade..dyngpackad...sluddrade fram förlåt och sen fick han knappt igen bildörren och körde iväg..gissa vilka som ringde och anmälde hans regnummer... :P

• tejp
    smarties skrev 2008-09-25 17:51:47 följande:
    Gud vad jag är förbannad!Vi var och köpte pizza på Ata, och en bilist backade nästan på vagnen för oss, och sen FORTSATTE han backa och körde nästan in i huset! Peppe blev skitförbannad och gick fram till bilen, och frågade vafan han höll på med...och han i bilen öppnade..dyngpackad...sluddrade fram förlåt och sen fick han knappt igen bildörren och körde iväg..gissa vilka som ringde och anmälde hans regnummer... :P
    Fy va otäckt! Tänk om han hade backat på er!Ledsen
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-09-25 17:51:47 följande:
    Gud vad jag är förbannad!Vi var och köpte pizza på Ata, och en bilist backade nästan på vagnen för oss, och sen FORTSATTE han backa och körde nästan in i huset! Peppe blev skitförbannad och gick fram till bilen, och frågade vafan han höll på med...och han i bilen öppnade..dyngpackad...sluddrade fram förlåt och sen fick han knappt igen bildörren och körde iväg..gissa vilka som ringde och anmälde hans regnummer... :P
    Vad läskigt. Bra att ni anmälde!
  • Starlet1

Idag gjorde jag en fuling och lämnade tillbaka min jacka och köpte en som det var 20% rea på. Tack Marit för tipset!

Sen bytte jag ett par av Adams jeans som var köpta på Lindex, dom hade gått sönder såg jag imorse. Men det fanns likadana i samma storlek.

Och så köpte jag en fin blus.

Det var fotografering på dagis idag, så Adam var där en timme trots att jag var ledig idag. Hann duscha och sminka mig och fixa håret under tiden

Svar på tråden Poppispinglorna