• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Starlet1

Vilka ska till Kupolen ikväll då?

Jag kanske kan åka dit. Svågern anmälde sig själv som barnvakt, bara jag inte kommer hem kl 23, så jag får väl försöka masa mig hem till kl 22 i alla fall

• Martha
    Starlet1 skrev 2008-09-25 18:08:53 följande:
    Vilka ska till Kupolen ikväll då?Jag kanske kan åka dit. Svågern anmälde sig själv som barnvakt, bara jag inte kommer hem kl 23, så jag får väl försöka masa mig hem till kl 22 i alla fall
    jag räcker upp en hand.. :)  å Jenny tror jag ska med.. å karro... :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • tejp

Jepp jag ska nog dit å glo! Fast det lär väl inte bli nått handlat, finns ju aldrig nått man vill ha.

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • bebis08
    smarties skrev 2008-09-25 17:51:47 följande:
    Gud vad jag är förbannad!Vi var och köpte pizza på Ata, och en bilist backade nästan på vagnen för oss, och sen FORTSATTE han backa och körde nästan in i huset! Peppe blev skitförbannad och gick fram till bilen, och frågade vafan han höll på med...och han i bilen öppnade..dyngpackad...sluddrade fram förlåt och sen fick han knappt igen bildörren och körde iväg..gissa vilka som ringde och anmälde hans regnummer... :P
    Men jisses!!!!
    Såna borde sitta bakom lås och bom!
    Hoppas han blev tagen av Harry Haffa!
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • smarties

Polisen hittade bilen parkerad, så dom skulle läsa lusen av honom =)
    Vi bestämde oss för att inte anmäla iaf, men hade något hänt..då jäklar..

• smarties

..och nu är alla på shoppingkvällen, hoppas ni gör några fynd? :)
    Själv sitter jag i soffan och ser på White Chicks och önskar jag hade massa pengar så jag kunde fynda en dockvagn åt Moa.. :)

Får ta det nästa gång :P

• bebis08
    smarties skrev 2008-09-25 21:07:33 följande:
    ..och nu är alla på shoppingkvällen, hoppas ni gör några fynd? :)Själv sitter jag i soffan och ser på White Chicks och önskar jag hade massa pengar så jag kunde fynda en dockvagn åt Moa.. :)Får ta det nästa gång :P
    Näääädå, jag är hemma
    Orkar bara inte åka iväg och trängas med folk...
    Ska till BM i morgon fm, så det blir nog en sväng på stan i Falun efter det ist
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • Nirnaeth
    smarties skrev 2008-09-25 21:07:33 följande:
    ..och nu är alla på shoppingkvällen, hoppas ni gör några fynd? :)Själv sitter jag i soffan och ser på White Chicks och önskar jag hade massa pengar så jag kunde fynda en dockvagn åt Moa.. :)Får ta det nästa gång :P
    Nä jag är inte heller där, orkade inte gå
    Jag kollade på white chicks, men sen kom Thomas och ville mixtra med nya teven..
    Så nu lusläser jag Ikeas hemsida, och önskar att jag hade lite godis hemma..*sugen*
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Starlet1

Jag är hemma nu, ville inte vara borta för sent eftersom jag börjar jobba kl 6 imorgon, och Åke då kommer och tar Adam kl 5:40, så vi borde gå och lägga oss tidigt.

Men det blev en jacka till mig och en skjorta till min systerson.

• MiniMie

vi inhandlade enbart vinterskor till albin... inte ens rea =)
    Var ute efter en täckväst oxå.. men.. verkar vara klent med sådant till kids. Dom få som fanns (2st) var inge vidare fina.. =(

Svar på tråden Poppispinglorna