• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • znoozan
    lindi skrev 2008-09-28 21:42:19 följande:
    ja jag är supernöjd faktiskt, inget alls att klaga på!!!
    är den att köra ungefär som zappen?
    lindi skrev 2008-09-28 21:46:12 följande:
    ja vi längtar vi med! brukar åka ett gäng på våren o sen på hösten, helt perfekt. vi har en buss vi får låna genom jobbet så då får man plats några stycken. kul bara att komma iväg en sväng också o bussresan brukar vara skön för hur ofta hinner man sitta o prata i flera timmar ostört men sina vänner! har hyrt en stuga privat några kilometer därifrån, jättebilligt 65 kr per person vill ha fredag nu!!!!!!!! hihi!
    oj vad billigt,kul då blir det mer att shoppa för
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • copernicus
    znoozan skrev 2008-09-28 21:57:16 följande:
    Det var svärfar som bokade och han trodde att det var en bra ide... när jag fick reda på det var det redan betalt och sambon tyckte väl att det var pinsamt att komma med vagn när en var betald för därnere
    jaha ok!
    Ja tanken var ju snäll förståsFundersam
  • znoozan
    copernicus skrev 2008-09-28 22:04:01 följande:
    jaha ok!Ja tanken var ju snäll förstås
    ja den var ju iof det,och gubben är 60 bast så han har väl inte nån koll på barnvagnar
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • copernicus
    znoozan skrev 2008-09-28 22:07:14 följande:
    ja den var ju iof det,och gubben är 60 bast så han har väl inte nån koll på barnvagnar
    hahaha nej bara det är väl en bedrift!
  • lindi
    znozzan
    ja den är väldigt lättkörd, något tyngre kanske att svänga än zappen men det är bara marginellt. o det är gott om plats i sitsen så Love både sitter o sover jättebra i den. den är toppen helt enkelt

fick lite lugnt här på morgonen, H ska besikta bilen idag så han fick lämna barnen på dagis, så nu har jag en hel halvtimme för mig själv så här på morgonen, känns verkligen lyxigt när man är van att alltid behöva stressa! har en 13 timmarsdag framför mig innnan jag får gå hem igen så det är skönt att få vara själv en stund.

ha en bra dag allihop!
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • Starlet1
    lindi skrev 2008-09-29 07:30:59 följande:
    ja den är väldigt lättkörd, något tyngre kanske att svänga än zappen men det är bara marginellt. o det är gott om plats i sitsen så Love både sitter o sover jättebra i den. den är toppen helt enkelt fick lite lugnt här på morgonen, H ska besikta bilen idag så han fick lämna barnen på dagis, så nu har jag en hel halvtimme för mig själv så här på morgonen, känns verkligen lyxigt när man är van att alltid behöva stressa! har en 13 timmarsdag framför mig innnan jag får gå hem igen så det är skönt att få vara själv en stund.ha en bra dag allihop!
    Skönt med lite tid själv.

Jag får ju också det när jag börjar jobba kl 6. Låter absurt, men Adam sover ju då så jag kan fixa det lilla jag gör med mig själv på morgonen och lägga fram kläder till Adam och göra iordning hans morronvälling, och sen åker jag så tar svågern hand om lillen. Det är faktiskt lite skönt.
  • Susstuss

Godmorgon på er! Passar på och surfa lite när det är lugnt på jobbet.. .. där fick jag, direkt började telefonen ringa. Vi har numera en blöjfri pojk! Han har varit torr sedan han slutade med vällingen för 2 veckor sedan och inatt sov han utan blöja. Jättestolt var han (och såklart hans mamma också) imorse när allt var torrt Var till IKEA igår och köpte sånna där sängskydd av plast ni pratade om för ett tag sen, ifall det skulle hända en olycka

Benjamin -05
  • MiniMie

..jaha. då var de bara 7dagar kvar nu da. Men inte de minste tecken på att någon skrutt vill komma ut. Bli nog en övertidare de här oxå =)

• bebis08
    MiniMie skrev 2008-09-29 12:59:22 följande:
    ..jaha. då var de bara 7dagar kvar nu da. Men inte de minste tecken på att någon skrutt vill komma ut. Bli nog en övertidare de här oxå =)
    Ja du får gott vänta, jag är före dig i kön
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • Nirnaeth
    Susstuss skrev 2008-09-29 08:40:45 följande:
    Godmorgon på er! Passar på och surfa lite när det är lugnt på jobbet.. .. där fick jag, direkt började telefonen ringa. Vi har numera en blöjfri pojk! Han har varit torr sedan han slutade med vällingen för 2 veckor sedan och inatt sov han utan blöja. Jättestolt var han (och såklart hans mamma också) imorse när allt var torrt Var till IKEA igår och köpte sånna där sängskydd av plast ni pratade om för ett tag sen, ifall det skulle hända en olycka
    Grattis B!

Xander har sovit utan blöja två nätter nu, och inte en droppe utanför. Dagblöjan har varit borta sen i våras, men jag trodde vi skulle få ha nattblöjan kvar länge.
    Köpte också såna där madrasskydd, för säkerhetsskull
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
Svar på tråden Poppispinglorna