• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • lindi

hej hopp allihop!
    hur mycket tror ni jag kan sätta ut min uj för?
    det är en 05.a med ljusblå 06 klädsel och varukorg från 07, men bumperbar, oth åkpåsei silver och svart liggdel från 06.
    inget solblekt och när jag gjort ren den så kommer nog tyget att vara jättefint igen

• tejp
    lindi skrev 2008-08-20 22:35:54 följande:
    hej hopp allihop!hur mycket tror ni jag kan sätta ut min uj för?det är en 05.a med ljusblå 06 klädsel och varukorg från 07, men bumperbar, oth åkpåsei silver och svart liggdel från 06.inget solblekt och när jag gjort ren den så kommer nog tyget att vara jättefint igen
    Ingen aning men hur var nya vagnen? Har du ingen bild? En livebild alltså? Supernyfiken ju!
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • smarties

Dags för ännu några timmar på dagis, och en längre stund borta från Moa idag, idag ska vi nog vinka och vara borta i en halvtimma.. :)
    Spännande!
    Sen åka och köpa skor åt barnen...som verkar få plankor till fötter.

♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Martha

Inte ett endaste inlägg på hela dan.. Vad gör ni???

Själv har jag jobbat till kl 15 då jag hämtade barnen.. Sen har vi lekt å lagat mat.. :) Nu sover bägge två och jag höll oxå på å somna när jag la dom.. :(

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • smarties

Mina barn blir jättar eller nåt. Moa väger 11 kg o Max 16, Moa har 21 i skor o Max 25. Hemlis

• Starlet1

Gud vad trött jag är. Har varit två dagar i  Alfta på redaktionskonferens. Och när dom stängde baren inatt så kom jag och några andra kloka kollegor på att vi skulle gå till mitt rum och dricka upp resten av vinet som en tjej hade med sig. Och så sjöng vi Taube, hihi. Kl 2 kom jag isäng och så upp kl 7 imorse.

Vid niotiden imorse ringde Göte och sa att Adam blivit sjuk inatt. Så det blev inget dagis idag och inget imorgon. Skitdrygt att behöva börja om litegrann i inskolningen på måndag. Hoppas det kommer gå bra.

Nu MÅSTE jag sova.

• Martha

Hejhej..

Har ni sett att den 25 sept är det dags för shoppingkväll på kupolen igen.. :)

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • smarties

Oh shoppingkväll, det måste skrivas in i almanackan, då ska karln vara barnvakt :D

• tejp

Gud va tröttsamma teletubbies är! Hm,..undra om Moses ÄR en teletubbie??! Han är också rättså tröttsam emellanåt

Just nu leker vi "allting är AJAJ"

Va gör ni? Va har ni för helgplaner?

Shoppingkväll blir toppen! Fast jag vill shoppa redan idag!

Lindi: Hur är vagnen? Nyfiken juh!

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Starlet1

Roligt med shoppingkväll, men jag jobbar säkert då, vilken dag i veckan är det? Ligger i soffan och orkar inte gå ut och titta i almanackan Generad.

Adam sitter på sin puff nu, en sån där fotpuff ni vet. Adam har beslagtagit den så nu är det hans stol.

Vi har en jättesnorig kiille här hemma, men ingen feber alls och han har sovit jättebra inatt, vilket är jätteskönt.

Ska nog inte göra så mycket i helgen.

Svar på tråden Poppispinglorna