• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Nirnaeth

Samma här, Xander har vuxit 4 cm på längden, på två månader och har typ ett par skor som passar. Och dom skorna får han inte ha på dagis
    Sprang ut och köpte ett par höstskor, och letar nu efter bra vinterkängor, men han behöver väl ett par vanliga också kan jag tro. Än är det ju inte kallt.

Vore ju skoj om han ville växa lite på bredden också..

smarties skrev 2008-08-20 20:54:47 följande:
    Viktigt med shopping, det måste ju göras nu, ungarna behöver nya kläder. :)Appropå shopping måste jag nog köpa nya skor åt Max, jag tror hans fötter växt massor i sommar..det ser ut så när han går :P
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Nirnaeth

Ni som har blöjfria barn i vinter, vad har ni tänkt ha för vinterkläder på dagis??

• Martha

Tycker det är skitsvårt å hitta snygga skor.. Vill ha nått som funkar till allt och som inte syns hur smutsiga de blir..  Än har jag inte hittat några jag gillar.. :(

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-08-20 21:42:42 följande:
    Samma här, Xander har vuxit 4 cm på längden, på två månader och har typ ett par skor som passar. Och dom skorna får han inte ha på dagis Sprang ut och köpte ett par höstskor, och letar nu efter bra vinterkängor, men han behöver väl ett par vanliga också kan jag tro. Än är det ju inte kallt. Vore ju skoj om han ville växa lite på bredden också..
    Det låter som här då, jag misstänker att han knatat upp i storlek 25 eller 26 i skor nu, han går konstigt i sina 23or.. :)
    Kläder har han 98/104, men det börjar sitta lite knepigt.. :D

Moa den tjockisen har 80 redan, och börjar smygsno brorsans kläder =)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Martha

Gudars smarties vad du skrämms i din blogg.. ;)  Läste inte riktigt så gissa vad jag trodde :)

• Nirnaeth

Ja inte är det lätt! Dom jag köpte nu ska enbart fungera som utelekskor på dagis, när det börjar bli lite kallare. Dom är läckert dassbruna så han kan gegga ner sig bäst han vill Sen var dom förstärkta runt om, så dom är tåliga mot vatten å skit.
    Men vad han ska ha nu har jag ingen aning om..det känns ju lagomt kul att köpa nya vanliga skor, när det är snart är kallt..och i vår lär dom ju inte passa sen.

Martha skrev 2008-08-20 21:49:54 följande:
    Tycker det är skitsvårt å hitta snygga skor.. Vill ha nått som funkar till allt och som inte syns hur smutsiga de blir..  Än har jag inte hittat några jag gillar.. :(
  • smarties
    Martha skrev 2008-08-20 22:07:59 följande:
    Gudars smarties vad du skrämms i din blogg.. ;)  Läste inte riktigt så gissa vad jag trodde :)
    Nääj, så roligt ska vi inte ha. :D
  • Martha
    smarties skrev 2008-08-20 22:10:49 följande:
    Nääj, så roligt ska vi inte ha. :D
    Hihi det hade väl varit mysigt :)
  • Martha
    Nirnaeth skrev 2008-08-20 22:09:20 följande:
    Ja inte är det lätt! Dom jag köpte nu ska enbart fungera som utelekskor på dagis, när det börjar bli lite kallare. Dom är läckert dassbruna så han kan gegga ner sig bäst han vill Sen var dom förstärkta runt om, så dom är tåliga mot vatten å skit.Men vad han ska ha nu har jag ingen aning om..det känns ju lagomt kul att köpa nya vanliga skor, när det är snart är kallt..och i vår lär dom ju inte passa sen.
    Hittade jätte bra åt Havanna men då var det sånna som började på 25 å då gick det ju inte.. de mindre är svårare å hitta... :( 
  • smarties
    Martha skrev 2008-08-20 22:11:58 följande:
    Hihi det hade väl varit mysigt :)
    Nej nej och åter nej :D
    Jag klarar inte en till, varken psykiskt eller fysiskt. Jag beundrar alla som orkar skaffa fler än två :D
Svar på tråden Poppispinglorna