• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • znoozan

Har haft huvudvärk from hell 3 dagar nu det har som tur är varit bättre på fm (det är då vi är på dagis) sen har det blivit värre,fick ny migänmedicin men den lindrar knappt
    nu känns det skapligt så länge jag ligger ner-tur att sambon har kommit hem och tagit Isac!
    Inskolningen går bra,idag skulle de vara ute! Havanna och Malva gick ut före honom så han hade bråttom ut,han skrek till när han insåg att jag inte skulle med ut men han ville ju iväg och leka så han glömde mig på nån sekund

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha
    znoozan skrev 2008-08-22 16:20:31 följande:
    Har haft huvudvärk from hell 3 dagar nu det har som tur är varit bättre på fm (det är då vi är på dagis) sen har det blivit värre,fick ny migänmedicin men den lindrar knappt nu känns det skapligt så länge jag ligger ner-tur att sambon har kommit hem och tagit Isac! Inskolningen går bra,idag skulle de vara ute! Havanna och Malva gick ut före honom så han hade bråttom ut,han skrek till när han insåg att jag inte skulle med ut men han ville ju iväg och leka så han glömde mig på nån sekund
    Jobbigt å ha huvudvärk så där.. :) Hihi bra att dom lockar ut honom..  Lekte de mycket ihop?
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • znoozan

de lekte lite igår,mest Havanna å Isac! Idag lekte de hela tiden nästan De är så söta när de märker att vi kommit,kommer springande i full fart

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha
    znoozan skrev 2008-08-22 18:34:42 följande:
    de lekte lite igår,mest Havanna å Isac! Idag lekte de hela tiden nästan De är så söta när de märker att vi kommit,kommer springande i full fart
    Hihi... de är super trötta tjejjer här nu...
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • lindi

här kommer bilder tjep :-P
    en till
    vagnen

vagnen är super hittills!
    känns som en stor liten vagn. lika liten som zappen, men rymligare i sitsen. något bredare ihopfälld, men mycket smidigare att fälla ihop än, man viker den bara framåt o alla spärrar sitter på handtagen, så det är jättesmidigt. smart spänne för reglering av ryggstödet, kolla härsmart spänne för reglering av ryggstödet

är jättenöjd med den o Love gillar att både sitta o ligga i den, gick smidigt att få hem den och flera tillbehör, både regnskydd, footsack och buperbar!

vad gör ni alla ikväll då?
    här är barnen borta o henke ute så jag ska leka frissa lite nu, färga o klippa en kompis. passade på o slänga i en färg på mig själv också på samma gång nått glas rött slinker nog ner under tiden också!

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • tejp

Lindi, den ser fin ut! Ska du ha den som enda vagn nu?

Hehe du är som dendär salongen i falun som serverar vin, fast snäppet värre som dricker det själv

Här gör vi inget alls just nu. Funderar på att kila över till Lena å ha myskväll

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • znoozan

Lindi ska du på kupolen snart? Flört är ju nyfiken på att se vagnen irlRäcka ut tungan den verkar ju super!

• copernicus

hej tjejer!
    Här har det packats och grejats hela dan!
    Imorgon bitti far vi till Rhodos en vecka. Ska dricka paraplydrinkar och äta gott och sola förstås!

Ang. kupolenkvällarna kan jag skriva ut när alla är i höst om ni vill, men ni får vänta tills jag kommer hem för jag har inte datumen här.

Ha det så gött!

• lindi
    tejp skrev 2008-08-22 20:48:06 följande:
    Lindi, den ser fin ut! Ska du ha den som enda vagn nu? Hehe du är som dendär salongen i falun som serverar vin, fast snäppet värre som dricker det själv Här gör vi inget alls just nu. Funderar på att kila över till Lena å ha myskväll
    hihihi ja man måste ju se till att allt blir så roligt som det bara går :-P

jo vi ska ha den som enda vagn, räcker nog till vagntiden som är kvar
    znoozan skrev 2008-08-22 21:32:37 följande:
    Lindi ska du på kupolen snart?  är ju nyfiken på att se vagnen irl den verkar ju super!
    kan ju hända att man ränner där ibland:-P
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
Svar på tråden Poppispinglorna