Fru T skrev 2008-07-23 21:57:24 följande:
det hundägarn säger stämmer angående att det inte är hunden som gört utan ägarn osv... dock är två av poliserna vänner till oss och den här hunden va välldigt agresiv mot poliserna och gjorde utfall och morrade och skällde så skotten va självförsvar...jag har absolut inget emot rasen då vi själva haft en amstaff...det jag reagera på här va att denna hund inte änns va ett år å fått valpar redan
ja det reagerade jag oxå över.hunden var inte ens ett år gammal
Mammatill4a skrev 2008-07-23 21:50:08 följande:
mammatillEKNS: Det håller vi gärna för oss själva, då ja fått tillräckligt med skit frn alla håll idag..Japp vi åker på fredag morron runt halv 9:e då vi vill åka när de fortfarande är lite svalt ute Är ni hemma imorgon viid 10 tiden kan du ju kika ut o se om vi är i lekparken.. Kommer över imorgon efter lunch om de går bra runt 12.30?
det går bra.har du ringt henne och krävt att få tillbaka pengarna?annars kan du gå via ARN.jag finner inga ord för sådana ruttna försäljare!
dinana skrev 2008-07-23 23:04:13 följande:
Jag har en brio ståendes om någon är intresserad. Tror den är från -00. Vi hade den när Molly föddes innan vi skaffade en 'egen' vagn. Fick den av en kompis till min mamma, men nu har den egentligen bara stått och samlat damm i förrådet. Tror inte det är några större fel på den, däremot så har jag försökt byta tyg på den, men kan restorera den om någon är intresserad. Jag har spaymålat den svart också, för jag tycker det blåa är så fult. Speciellt då folk tyckte att jag hade en så söt son... *blää*
det beror på hur den ser ut.har du testat blocket?annars går vagnsdelar rätt bra på tradera