Inlägg från: ciccielv |Visa alla inlägg
  • ciccielv

Linköping, någon? del 2

Fru T skrev 2008-07-23 21:24:07 följande:
    helloosan Idag har ja vart ute hos min vän i tallboda, en tjej som ja lärde känna för 20 år sen men kontakten har vart lite si och så dom senaste åren, är såå underbart att få upp kontakten med nån som jag trots frånvaro räknat som min bästa vänn sen vi lekte på lågstadiet hon har två små grabbar på 2,5år å typ 7 månader som är heeelt underbara, den lilla är helt gla i mig å flörtar med mig all sin vakna tid å den stora ha ja spela boll å bada pool me ska dit i morron me å på fredag ska ja å mannen dit å grilla på kvällen...sen nu på kvällen har ja suttit me tjejerna nere vid stångån å drucki lite vin på snacka skit (det ända jag kommer sakna) en stund... hahah känner av vinet på direkten, men nu blire å njuta av soffan en stund å sen sängen me kissarna då det är jobbnatt för mannen...asså ja har typ inte haft nåra flytningar att tala om (men det har ja ju aldrig) så från dom är det svårt att veta om ja haft äl men har känt på tappen å från hur det kännts där så borde ja haft det å sexat på har vi gjort alla dagar utan söndag och tisdag så nu jävlar håller vi tummarna för att det har tagit sig å så hoppas ja det ser bra ut på VUL :et på tisdag..hihi attans då ja e nog lite påverkad av det goda vinet
    då ska jag hålla tummarna för ett plusGlad
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv

nu har jag läst ang hunden som blev ihjäskjuten.stackars hundägarna och valparnaLedsen.jag har aldrig mött på en elak "kamphund"jag kan bara hålla med hundägaren.med rätt ägare så är även sk kamphundar helt underbara hundar.jag har däremot mött tokiga rottweiler och andra hundar som har varit rena mördarmaskiner.

• ciccielv
    Fru T skrev 2008-07-23 21:57:24 följande:
    det hundägarn säger stämmer angående att det inte är hunden som gört utan ägarn osv... dock är två av poliserna vänner till oss och den här hunden va välldigt agresiv mot poliserna och gjorde utfall och morrade och skällde så skotten va självförsvar...jag har absolut inget emot rasen då vi själva haft en amstaff...det jag reagera på här va att denna hund inte änns va ett år å fått valpar redan
    ja det reagerade jag oxå över.hunden var inte ens ett år gammal
    Mammatill4a skrev 2008-07-23 21:50:08 följande:
    mammatillEKNS: Det håller vi gärna för oss själva, då ja fått tillräckligt med skit frn alla håll idag..Japp vi åker på fredag morron runt halv 9:e då vi vill åka när de fortfarande är lite svalt ute Är ni hemma imorgon viid 10 tiden kan du ju kika ut o se om vi är i lekparken.. Kommer över imorgon efter lunch om de går bra runt 12.30?
    det går bra.har du ringt henne och krävt att få tillbaka pengarna?annars kan du gå via ARN.jag finner inga ord för sådana ruttna försäljare!
    dinana skrev 2008-07-23 23:04:13 följande:
    Jag har en brio ståendes om någon är intresserad. Tror den är från -00. Vi hade den när Molly föddes innan vi skaffade en 'egen' vagn. Fick den av en kompis till min mamma, men nu har den egentligen bara stått och samlat damm i förrådet. Tror inte det är några större fel på den, däremot så har jag försökt byta tyg på den, men kan restorera den om någon är intresserad. Jag har spaymålat den svart också, för jag tycker det blåa är så fult. Speciellt då folk tyckte att jag hade en så söt son... *blää*
    det beror på hur den ser ut.har du testat blocket?annars går vagnsdelar rätt bra på tradera
  • ciccielv
    Summerlove08 skrev 2008-07-24 11:49:26 följande:
    Hej å hå!Varmt är det verkligen idag Ska väl inte klaga egentligen för det här är ju bättre än regn och rusk men kan det aldrig vara lagomDet var för varmt redan vid 7.30 när jag var ute på min morgonpromenad tyckte jag. Men jag är nog lite känslig för värmen kanske.Mammatill4a- Jobbigt att du börjar få ont....du får säga till skruttfisen att ligga på ett bra sätt så inte mamma får ontMammatillEKNS- Skönt att träna! Jag vill oxå börja träna och har tänkt börja när skolan börjar sen..just nu promenerar jag mest.Angående den där hunden som det skrivs så mycket om så anser jag väl att man får hålla i sin hund och inte ha den springande vind för våg. Även om den inte är farlig så kan det finnas hundrädda personer. Men denna hund verkade ju vara agressiv för polisen skjuter nog inte hundar i onödan, plus att det inte var första klagomålet de fått på hunden till polisen tydligen.Snart dags att fixa lite lunch då kanske och sedan gå ut en sväng
    hunden hade smitit.klart att hunden blir "agressiv"den kände sig väll hotad när den inte kunde komma hem till sina valpar
    Mammatill4a skrev 2008-07-24 11:09:23 följande:
    hehe, de tycker ja lätt mumsigt,,ciccielv: får prata mer i em om de. för har fått nog av vagnen nu och alla beskyllningar från min så kallade vän och svägerska..
    en ÄRLIG vänn gör inte så!ja vi ska allt lägga ut bilderna här och se om ni andra tycker att det är småskavanker.säljaren måste ha rejält dåligt syn
  • ciccielv

gahh bildgalleriet funkar inte.nu har vi fotat den totalförstöra klädseln och fotsacken.bilder kommer

• ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-24 13:58:30 följande:
    hos mig funkar det skicka över bilderna till mig så lägger ja in dem
    då lägger jag in bilderna
  • ciccielv

nu finns de i galleriet småskavanker usel säljare

en bild säger mer än 1000 ord.fler bilder på katastrofen finns i galleriet.
    är detta småskavanker?klädseln är svedd/bränd  och sönderslitna sömmar på många ställen och söndersliten vid två hål

här kommer provsmak

fler bilder

• ciccielv
    ciccielv skrev 2008-07-24 14:18:20 följande:
    nu finns de i galleriet småskavanker usel säljareen bild säger mer än 1000 ord.fler bilder på katastrofen finns i galleriet.är detta småskavanker?klädseln är svedd/bränd  och sönderslitna sömmar på många ställen och söndersliten vid två hålhär kommer provsmak
    bilden är klickbar
    Mammatill4a skrev 2008-07-24 14:12:34 följande:
    nu hängde ja inte med,, kollar du om de funkar hos dig igen el? annars kan du skicka över dom via msn
    de är inlagda.bara att du kopierar dem till ditt galleriGlad
  • ciccielv
    JePaLuLi skrev 2008-07-24 14:38:54 följande:
    Nu har jag också tittat på bilderna och man blir ju mörkrädd över att folk har mage att sälja nåt sånt. Har h*n ingen skam i kroppen? Att lura sin vän så... Nä fy!

ja det är verkligen en RUTTEN säljare.hoppas hon skäms.hon har mage att ANKLAGA grannen fär att var mytomanFörvånadSkrikandes

solklart att säljaren är mytoman och en riktigt ful fick!

Mammatill4a skrev 2008-07-24 14:34:12 följande:
    har skickar bilderna över mail till denna vän som sållt vagnen till mig, får se om hon svarar på det el skiter i det
    hon lär blåneka och säga att du har gjort det.nä du sluta kalla denna person för vänn.

man ser ju bilderna hur illa skött vagnen är
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-24 17:49:22 följande:
    Nej trodde inte de skulle behövas,men ack så fel ja hade, när de gällde den ja köpte vagnen av.. har köpt assa vagnar på blocket och ingen har sätt ut så här, har en tvillingvagn från 97 som ja gett 250 kr för och den är finare och helare än denna brio från 2006...
    halloj i värmen.nån som vil låna en trotsig o grinig tös?här ska vi strax åka till kolonin.
     jag kommer strax över...
Svar på tråden Linköping, någon? del 2