Mammatill4a skrev 2008-07-23 17:14:55 följande:
vad kul med en liten utflykt, idag har vi inte gjort så mkt.. MIN darling har hittat en alldeles ny vagn till skruttfisen som ska beställas nästa månad så jävla underbart...annars så har ja tvättat , städat mm eftersom vi inte ska vara hemma på hela helgenhaft besök av ciccielv pratat vagnar mm
bvc är så olika, våra bvc tanter har sagt att bebisar vill ha vatten.ja du din vagn såg för jävlig ut i tyget!hela underdelen är ju sönder,tygbit är bortsliten och lite skavanker var det fulaste lögnen jag har hört.ärligt talat så kan du häva köpet.hela sittklädseln var ju förstörd på
undersidan.de flesta sömmarna var ju förstörda.såg ut som att den har blivit torktumlad och bränd.även fotsacken är ju förstörd.
och en tygbit var ju bortsliten tunt ena hålet för bältet
det är som du säger.vagnen är ju totalt misskött och förstörd.inget som barn har gjort.utan vagnägaren som har förstört!
Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-23 16:54:18 följande:
Ja, alla får titta där.
tackar då kikar jag in.jag frågar innan.vill inte bara klampa in på nåns sida utan att fråga.gillar inte själv folk som snokar
Mammatill4a skrev 2008-07-23 19:48:29 följande:
HEHE, vi tvättar allt då lika mkt , har man barn blir de skitigt och mina är ju ute i vilket väder de än är så blir ju mer när de regnar och blir snöblask
ja tvätt finns det allt,här blir det minst 3-4 maskiner varje dag