• dinana

Linköping, någon? del 2

Fru T skrev 2008-08-05 11:29:22 följande:
    18 på fredag låter bra för mig, vad tycker ni andra??jag handlar på torsda så det ni ska ha med själva e ju eventuell dricka.just nu känns min kropp som precis vilken vanlig dag som hällst, inte ett symtom så långt ögat kan nå i inte en missfärgning eller nått...fortfarande liiite ont i ryggen å är rätt trött men vem är inte trött i det här vädret...BIM +2 å minus på billiga-tester sticka
    samma här... trodde ju att mensen skulle komma i natt.. men tror ni att den gjorde det? nej.. däremot känner jag mig lite avdomnad i ryggslutet (brukar ju bli så strax innan mens). så kanske får utgå från att jag har bim imorgon istället då eller senare (5-7 augusti)
    ♥ Mamma till Molly 061216 ♥
  • dinana
    Apipoulai skrev 2008-08-05 13:45:35 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-05 13:44:11 följande:Är det första gången ni träffas, eller känner ni varandra sedan tidigare?
    Jag har nog träffat de flesta här minst en gång i alla fall.. Men jag har ingen aning vem som är vem när man träffas live... Blir väl att ta med namnlappar på fredag.
  • dinana

Någon mer som skall till Hjärta till hjärta idag ?

• dinana
    ciccielv skrev 2008-08-05 16:27:11 följande:
    fart omkring i tapetaffärer samt kollat på mobiler.sen har man hunnit rensa en hel del här hemma.mycket ska skänkas en del ska vi ha till loppisen framöver
    när skall ni ha loppis?
  • dinana
    ciccielv skrev 2008-08-05 16:30:21 följande:
    ja vi har setts en gång.namnlapp är bra förslag.jag kan några namn på en del i tråden.men jag o namn är pinsamt för jag glömmer namn på 2 sekunderfick du ordning på sufletten på vagnen?
    humm, nej har inte orkat ta tag i det där ännu.. men skall se om jag får lite tid över någon dag så skall jag se om jag kan tvätta sufletten.
  • dinana
    ciccielv skrev 2008-08-05 16:36:57 följande:
    det brukar vara lätt att tvätta sufletten.men man brukar bli rejält blöt när man sköljer o vrider ur vattnet
    kan man tvätta tyget till liggdleen och liknande i tvättmaskinen tro? Borde väl gå.. om det nu går å få bort vill säga
  • dinana
    Fru T skrev 2008-08-05 16:42:00 följande:
    hahah namnlappar va fina vi skulle va 18:30 blir bra det me, mig passar när som liksom, karlsloken e ju i gävle å jobbar (PÅ SIN SEMESTER)ja har bakat kladdkaka, är ju såå sjukt gottsugen så efter maten ska ja svulla
    Räcker ju att vi skriver våra namn på en liten lappa som vi har på oss under kvällen. Gruppfoto? *hehe* Så kan vi sitta och memorera varandra i efterhand här på FL sen.
  • dinana
    jannovich skrev 2008-08-05 17:32:23 följande:
    Någon här som vet om det finns mjölkfri glass på Smultronstället?
    japp, det finns det.. är själv lite laktosintolerant
  • dinana

åh, så kom mensen då.. så jag är gärna med på att dricka lite gott på fredag!

playmate86 skrev 2008-08-05 18:50:47 följande:
    är det skänninge marknad i morgon
     japp
  • dinana
    ♥ ♥ ♥ ♥

Leker lite med mitt pluskonto!!

Svar på tråden Linköping, någon? del 2