• dinana

Linköping, någon? del 2

Fru T skrev 2008-08-11 13:08:18 följande:
    hehee ja men det blir lätt så dyrt om man ska springa å testa helatiden, testa ju i fredags senaså å då va det inge...men tummarna hålls hårt här hemma kan ja låva
    Nej det är ju sant.. själv köpte jag billiga tester av en kille på Tradera. Han har verkligen fått toppenbetyg av mig (rekommenderas). Jag vann en auktion av honom igår kl 17. Jag betalade så att han skulle ha pengarna idag på sitt konto (runt tolv). Gissa vad som fanns i min brevlåda då.. jo testerna jag vann igår.. man börjar ju nästa tro att han bor granne med en... eller om han kör ut testen själv istället för att posta dem *haha*
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • dinana
    ciccielv skrev 2008-08-11 13:43:44 följande:
    jag har nog lite kläder kvar.kan kolla vad jag har kvar.villket ösregn det kom nyss.hoppas regnet håller sig borta i eftermiddag när vi ska till stan
    Ja gud, jag fattade ingenting... han borde väl ha fått mina pengar ni idag vid 12, och posten kom vid 12.30 *haha*

Vore jättetrevligt om man kunde få ihop lite dagiskläder... jag har lite jumprar liggandes, men det är grymt dåligt med byxor. HIttar aldrig byxor som passar henne, antingen är de för vida eller så är de för långa... =C (eller tvärtom)
  • dinana
    ciccielv skrev 2008-08-11 13:43:44 följande:
    jag har nog lite kläder kvar.kan kolla vad jag har kvar.villket ösregn det kom nyss.hoppas regnet håller sig borta i eftermiddag när vi ska till stan
    oj vilket spöregn det måste ha kommit innan, det är blött ändå inpå våran altanmatta (två meter in)
  • dinana
    ciccielv skrev 2008-08-11 13:59:25 följande:
    jag fann lite kläder i stl 86 o 92,ett par byxor,två vanliga tröjor och en stickad tröja,mössa.kan ha mer undanstoppat
    ah, när skall du ha din loppis förresten... hörde inget mer sen i fredags... såg inget i corren heller... fick du tag på dem förresten? 

jo, 98 ör ganska stort på henne... hon har mest 80/86 just nu, men tänkte att det kommer hon ju snart att växa ur, i alla fall 80. men då borde ju 86, 86/92 passa bra.
  • dinana

Blir det fortfarande fick på fredag? 15:30?

• dinana
    ciccielv skrev 2008-08-12 13:14:42 följande:
    det undrar jag medfinns det nån som ev har en dyna till UJ eller liknande vagn?behöver "mönster"till sittydna
    Humm... fika skulle det ju stå.

Urban Junglen... nej tyvärr, sålde nog dynan med vagnen... tror jag.. kan inte hitta den i alla fall.. men jag har en annan dyna som jag har till Bugaboon, men den säljer jag ju inte... Men skulle tro att de är rätt lika i modellen.. kommer inte riktigt ihåg
  • dinana

Pratade precis med farsgubben och han berätta att vår katt Selma har fått kattungar igen... (två veckor sedan), men problemet är att han inte vet vart de är. Han har försökt med att hålla Selma instängd, men hon är allt en listig katt och är inte alls så lättlurad som pappa verkar tro. Han har bundit fast ett snöre efter henne och följt efter, men nej nej. Så nu återstår jag till frågan .... hur skall han hitta kattungarna? Tips?

• dinana
    ciccielv skrev 2008-08-12 13:24:08 följande:
    jag behöver bara låna en dyna o rita av den.tar bara några minuter
    Har ingen aning, men skulle tro att den passar i UJn, fast den är sydd efter Bugaboo Frog
  • dinana
    Fika Fredag 15/8 15:30!!!!

Maria, Marko och Filip.
    Diana och Molly.
  • dinana
    ciccielv skrev 2008-08-12 14:19:01 följande:
    vart är fikan?måste se om jag har till buss o fika.tösen åker inte gratis längre*suck*så bussen blir numera svindyr
    Jo visst skulle du kunna få göra det. Vi kan ju ta det när jag kommer över och kollar på loppisprylar och de där kläderna du eventuellt hade till Molly. Säg bara till när jag kan komma förbi. Jag är ledig imorgon efter 12
Svar på tråden Linköping, någon? del 2