• dinana

Linköping, någon? del 2

Fru T skrev 2008-08-02 14:24:34 följande:
    ja har BIM 3-5e aug
    Det är bara att hålla tummarna. Själv känner jag inte av något alls idag. Mer än att det bubblar i magen (men det gör det ju nästan alltid så här innan mensen).
  • dinana

mm, skulle också vilja komma ut lite mer. vi gick ju massor i går så man har fått lite sug på att gå en långrunda idag igen. vi gick runt två mil igår. idag har vi varit hos svärmor, sne handlat lite, lagat mat och sen bara latat framför datorn och kollat på film. molly vart skitarg och vägrade äta. så hon har nu sovit sen kl 14. hon fick nog ingen sovro i natt när vi sov hos farmor. nu sover hon som en stock i sin egen säng.

någon som kommer ihåg mullegodis.. typ världens onyttigaste.. men gud vad sugen jag blev på det nu. kommer inte riktigt ihåg hur man gör. har inga russin dock, men det är ju lika onyttigt utan *haha*

havregryn + strösocker + fett + russin = mullegodis (har jag missat något?)

• dinana

När blir tjejkvällen av? Och var i så fall?

• dinana
    Mammatill4a skrev 2008-08-02 18:29:30 följande:
    Nu finns de två nya suddiga magbiler i mitt galleri om nån vill titta
    åh, en sådan vill man ju ha... hoppas hoppas att jag har en skrutt i magen på tillväxt.
  • dinana

vore det kanske itne smidigast om vi gick ut och åt?

• dinana
    Fru T skrev 2008-08-02 19:14:27 följande:
    kul då blir vi några stycken, ja har ju föreslagit att vi kan va här, bor nära stångebro gatukök.å det ser ju ut som det är fredagen som passar bäst för alla så då tycker ja vi bokar den .-Dmat får vi väll ta veckan på oss att komma överens om
    mm, ja det får vi ta å skriva in i almanackan.
  • dinana

Sist jag var ute och åt på restaurang var typ vid alla hjärtans när jag och min sambo fick lite ledigt för att fira vår förlovning. Så för mig så skulle det bara vara kul att komma ut lite och äta. Då kan man ju beställa tacos om man nu skulle vilja det. Problemet skulle väl bli att välja ut en restaurang som alla vill äta på och som inte tar ett halvår på sig att servera maten och inte för dyrt... då blir det typ något tråkigt snabbhak? Men vem tusan vill äta hamburgare på en tjejmiddag *lol*

• dinana
    Fru T skrev 2008-08-02 20:02:30 följande:
    hehe annars bokar vi bara bord på storan
    storan?
  • dinana

Okej, då säger vi så då? Tacos-kväll hemma hos fru Tzoanidis. Inget vin för min del. Eller ja, vi får väl se om mensen behagar att hålla sig borta.

• dinana
    Fru T skrev 2008-08-02 21:27:59 följande:
    har du några symton än?
    nja, jag vet inte. har haft en del symptom, men de verkar vara borta för tillfället. däremot tycker jag själv att jag känner mig gravid. alltså ser ju smällfet ut i spegeln. är ganska svullen runt magen (inte öm, bara uppsvälld). men det är ju inte första gången som det händer. var likadant förra månaden, men då hade jag massa andra gravidsymptom som illamående, yrsel, humörsvängningar och liknande... nu är det typ inget sådant alls (gravid,?)
Svar på tråden Linköping, någon? del 2