• dinana

Linköping, någon? del 2

Fru T skrev 2008-08-06 13:05:35 följande:
    hahaha en sak till: ja har upptäckt att ja har en barnvagns fertish KAN inte sluta kolla på barnvagnar
    här har du en till.. kan kolla och kolla.. men jag är på jakt efter den perfekta vagnen. dock verkar den inte finnas.. men min bugga är verkligen den bästa hittills.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • dinana
    Fru T skrev 2008-08-06 13:39:34 följande:
    hehe ojdå, ja som när ja va me min vennina på babyprofsen, ja tror ja pilla på varenda vagn ja såg tror ja kommer veta så pass mycket att ja gör ett bra köp när det är dax att köpa vang iallafall hade ja kunna dölja det för mannen hade ja lätt kunna köppt nig en vagn bara för att titta på den ja e lite knäpp, ja vet. får höra det dagligen här hemma
    ja det är ju mycket man skall kolla på och funktioner och liknande... finns många vagnar som är snarlika, men man väljer efter behov.

vill man ha en trehjuling/fyrhjuling?
    skall sitt/liggdelen vara vändbar?
    utbytbar klädsel?
    små eller stora hjul?
    vridbara hjul?
    fjädring?

osv... man blir ju tokig! för det finns jo otroligt många märken, modeller och färger.

• dinana

Vilken är er favoritvagn? 

• dinana

vi kan väl göra en lista på vad vi inte äter så kan folk fylla på:

MammatillEKNS: paprika

Mammatill4a: salsa, gräddfil, paprika, rödlök
    JennyoPatrik: Rödlök

dinana: gräddfil, rödlök (fast kan vara gott ibland)

• dinana

jag älskae pineapple salsan.. den är ju såååå god =) köpte den sist vi åt tacos här och mums så gott.. men sambon han håller sig till sin tabasco och hotsåsen som han vräker i sig... *bränner i munnen när jag tänker på det*

• dinana
    ciccielv skrev 2008-08-07 12:09:32 följande:
    värst är när gubben gör tvärtemot ibland.jag är oxå stenhård.nej betyder nej oavsett hur mycket de skriker,tjuter och säger fulheter
    när och var är loppiset? jag älskar som sagt loppis så jag vill absolut komma förbi och kika =P
  • dinana
    ciccielv skrev 2008-08-07 13:46:33 följande:
    du är säkerligen gravid.ibland plussar inte vissa förren de har gått gravida i ett par månader.
    vet inte vart du bor, men du kan väl inboxa mig om det ?
  • dinana

skall gå bort till systemet nu innan de stänger.. funderar på vad jag skall köpa för något.. alkoholfritt kanske.. man blir ju så lullig annars...

• dinana

äsch... who cares.. får se vad jag hittar

• dinana

jag får ta och länsa min spargris så har jag nog så det täcker min del av matkassan =)

Svar på tråden Linköping, någon? del 2