• dinana

Linköping, någon? del 2

Jag dricker kanske alkohol. Beror mest på situationen på fredag *ler* Drack vin i fredags av misstag (svärmor frågade om vi skulle öppna en flaska vitt, och jag svarade automatiskt ja (kunde ju inte tacka nej sen).

Men jaja, vi får se. Kan ta med något eget i sådana fall.

• dinana

någon som skall på skänninge marknad?

• dinana

Skall nog ta och gå å sussa innan jag blir knäpp i skallen

?♦?♦?♦?♦?♦?♦?♦? (¯\(o_º)/¯) Molly 16/12 -06 (¯\(º_o)/¯)?♦?♦?♦?♦?♦?♦?♦?
  • dinana
    Maria84 skrev 2008-08-04 08:37:56 följande:
    Här har vi varit igång sen kl 6 imorse, Lucas vaknade men somnade om igen. Jag knallade upp istället eftersom hovslagarna skulle komma vid kvart över 7. Så han har varit här och gjort småhästarna plus masserat gammelskrutta. Så nu är han och sambon uppe hos de stora hästarna och verkar dom. Lucas verkar vara på bättre humör idag än så länge ialla fall. Vaknade för en liten stund sen och sitter och leker på golvet med storebror. Känns dock lite varm så det blir till att ta febern på honom sen.Se vad man ska hitta på för nåt idag. Behöver baka matbröd men vet inte om jag vågar mig på det idag när ryggen bråkar.
    Oh hästar! Dottern älskar hästar.. vart bor ni någonstans? Hon skulle säkert tycka det vore jättekul om man kunde få provrida... *ler* ...och läskigt så klart!
  • dinana

Jag försöker komma på namnet på en hårsalong som ligger typ mittemot gyllenhuset, någon som kan hjälpa mig. Det är en trappa ner...

• dinana
    Skorpan08 skrev 2008-08-04 09:48:51 följande:
    Kan det vara Brännpunkt du menar?
    Ja det var den jag tänkte på. Tusen tack! Vill klippa och fixa till håret, men känner inte till några hårsalonger. Pratade dock med en kompis och hon sa att hon klippt sig där och att hon tyckte de var bra och inte så dyra. Här ute kostar det liksom 360 kr för en hårklippning (IKANO)
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-08-04 09:49:06 följande:
    Godmorgon!Vad händer hos er idag?Här är det ganska grått och trist väder, men jag klagara inte Är det någon som går på BVC i skäggetorp och som har numret dit?Hur är det med mödravården, vart tillhör man?Har ju en massa saker som måste fixas innan flytten...
    013-225238
  • dinana
    ciccielv skrev 2008-08-04 10:08:04 följande:
    det ska finnas länk under linköpings kommunsida
    Ja, det är ju helt sjukt alltså.. =) Jag menar, varför skall det kosta så mycket egentligen. Visserligen blir det ju inte så mycket timpennning egenlitgen för de stackars frisörerna... Men ändå. Jaja, kunde ju ha kostat hälften så mycket i alla fall.
    ♥ Mamma till Molly 061216 ♥
  • dinana
    Maria84 skrev 2008-08-04 10:26:47 följande:
    Vi bor utanför Åtvidaberg.
    AJ, vad synd, lite långt bort.. annars hade vi sprungit dit på direkten *ler*
    ♥ Mamma till Molly 061216 ♥
Svar på tråden Linköping, någon? del 2