• dinana

Linköping, någon? del 2

Fru T skrev 2008-08-02 21:27:59 följande:
    har du några symton än?
    Du bor väl inte så långt ifrån resecentrum? Då borde man väl kunna åka dit och sedan gå ut till dig?
  • dinana

8/8

ciccielv
    Fru T
    mammatill4a
    JennyoPatrik
    Marayah
    Leos och Vincents mamma
    MammatillEKNS
    dinana

Hemma hos mig fru T

• dinana

vore kul om man får lite nya adresser på msn? har ingen att snacka med där längre känns det som sen man flyttade från Kalmar.

• dinana
    Marayah skrev 2008-08-03 11:31:42 följande:
    Hihi, ja har inte ens kommit mej för att äta frukost för ja sitter här o har trevligt sällskap vid msn.
    Jag åker gärna med dig, vi bor ju rätt nära varandra så det vore ju smidigt i sådana fall. Bor i Skattegården men det är ju inte så lång bit att gå. Har gått flera gånger till och från stan mitt i natten så det är egentligen inget krångligt med det, men det vore ju förstås trevligt om man kunde få skjuts. Sambon är nog inte så sugen på att köra mitt i natten.
  • dinana
    Mammatill4a skrev 2008-08-03 13:39:53 följande:
    Jag har inboxat dig min nya msn.. bara att lägga till om du vill
    jo jag la märke till det =) du är inlagd på min msn. men ser inte om du är online.. kanske något krux med min msn. ??
  • dinana
    Fru T skrev 2008-08-03 13:57:12 följande:
    ja harmitt alias me pungt imellan sen det där at ni vet å sen live . se
    har lagt till dig nu.. =)
  • dinana
    Mammatill4a skrev 2008-08-03 14:12:34 följande:
    la till dig oxå...Om de är nån mer som vill ha min msn går de bra att fråga i inboxen.. vill inte ge ut den i tråden
    detsamma gäller här. bara å fråga...
  • dinana
    Fru T skrev 2008-08-03 15:20:06 följande:
    -Riven ost-gurka-tomat-creme fraiche-majs-sallad-pineapple salsa-rödlök- Gräddfil- köttfärs- tacosås (vi brukar skippa den äckliga tacokryddan och ha ner såsen i kättfärsen, det blir mycket saftigare å massa smarrigt)- Nacho chipsett alt. är att jag inhandlar hela listan tex. dan innan å sen skriver ner vad det blir styck... vad tycks?
    jo, det låter ju rätt bra.. så missar vi inget på listan om någon inte skulle dyka upp
  • dinana
    Fru T skrev 2008-08-03 15:53:04 följande:
    vill ni ha sånna där runda mjuka bröd åsså? ja brukar bara äta me chips nämligen, lägger ut dom på talriken å strör ost över å så in i micron några sec...
    jag brukar oftast äta med mjuka bröd. så man gör en lite påse som man stoppar innehållet i... *mums* fast det trillar ju oftast ut ändå hur man än försöker hålla det kvar i
Svar på tråden Linköping, någon? del 2