• dinana

Linköping, någon? del 2

PojkMaffia skrev 2008-08-04 10:25:05 följande:
    måstebara skryta över mig självsen januari har jag gått ned 19 kg har förlorat 123 cm över kroppen är sjukt stolt över mig själv, bara 8 kg kvar nu till målvikten!!!
    Oj oj, själv gick jag ner från 76-55 förra våren. Tyvärr så har jag gått upp lite sedan dess och ligger runt 64 kilo igen. Men det beror nog på att jag tror att jag är gravid hela tiden och proppar i mig allt möjligt innan BIM, men så dyker ju mensen upp igen... så jag är inte riktigt taggad att gå ner ännu.
    ♥ Mamma till Molly 061216 ♥
  • dinana
    PojkMaffia skrev 2008-08-04 10:35:44 följande:
    hehe känner igen det där men det var ju skitbra gojrt av dig! man blir ju så mycket gladare när man slipper o känna sig fet vilket jag jgort väldigt mycket innan, nu känner jag mig det ibland bara
    jo jag vet, jag vart enormt stolt. dessutom så lyckades jag gå ner till den vikten jag hade när jag slutade grundskolan så man kände sig lite som när man började gymnasiet. *haha* men men, nu är man en tjockis igen =P
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-08-04 10:53:35 följande:
    Tusen tack!Är mvc och bvc på samma ställe?
    mvc? humm, det heter familjecentralen, så jag vet inte.. men tror inte de har mvc där också.
  • dinana

jag joinar också vin-drickarna om mensen kommer .. känner mig lite groggy i magen idag... kanske är på g här i alla fall.. jävla mens... men ingen menskänningar än.. eller... kanske.. massor med flytningar i alla fall..

sist hade jag bruna flytningar dagen innan mensen kommer.. men några sådana har jag inte sett till ännu.

• dinana

nä.. nu skall jag ner på stan och shoppa runt i regnet.. tråkigt att bara sitta hemma och vänta på mensen.. ha det gott tjejer!

• dinana

kanske ses på stan.. who knows!

• dinana
    Fru T skrev 2008-08-04 13:52:19 följande:
    vi kan ta en lite fika om du vill? ja har ju bara 5min upp te stan
    kanske en annan dag... när vädret är lite roligare. =)
  • dinana
    ciccielv skrev 2008-08-04 19:18:24 följande:
    hoppas ni har haft en bra helg
    angående drickat, så håller jag med dig ciccielv att det räcker lite för att jag skall bli helt crazy. dricker så sällan (typ två-tre gånger om året).

idag har jag tagit det rätt så lugnt. stack ner till stan vid tre och träffade en kompis. vi åt ltie mat , gick på myrorna (gjorde lite fynd där), snackade skit, och så var vi hos frissan och klippte mitt hår (så nu är man korthårig igen (fast det var jag ju typ innan också). sambon blev ju såklart jättesur... men men... jag trivs bra i kort hår. tänkte låta klippa det en gång till om några veckor och sedan kanske färga det mörkt (brukar vara mörkhårig vintertid).
  • dinana
    ciccielv skrev 2008-08-04 19:20:28 följande:
    hoppas du gjprde fina fynd på stan
    var inne på myrorna och köpte ett par adidasskor för 100 kr (i jättefint skick) och sedan en stor gosig huvtröja.
  • dinana
    ciccielv skrev 2008-08-04 19:37:54 följande:
    sist jag drack alkohol var -97.har du bild på din nya frisyr.
    haha, följer gärna med dit någon gång. vet inte vart det ligger någonstans, men det låter ju roligt. vi brukar gå på hjärta till hjärta här ute i tornby.

nej, jag har inget foto på den, men skall fixa med webcammen.. one second
Svar på tråden Linköping, någon? del 2