-
Fick ett tips nu av CicciElv som jag skall ta å följa.. =PSkorpan08 skrev 2008-08-22 08:49:31 följande:Det gör det säkert. -
Gud vad skönt för dig.. =) Alltid kul med lite hjälp.Maria84 skrev 2008-08-22 11:08:31 följande:Lillsyrran ringde för en stund sen och undrade om hon och hennes kille kunde komma förbi tills pappa hade jobbat klart så de kunde åka med honom hem. Hon hade tydligen redan slutat skolan för dagen så hon ville komma och avlasta mig lite med ungarna och det tackar man ju inte nej till. Är så orkeslös så det finns inte. Nog för att jag mår bättre på de andra planen men när man mest tuppar av utav att gå upp för trappen så är det ingen höjdare direkt. -
Hoppas att det går bra! Det finns flera bra butiker däromkring. Men har hört både det ena och det andra om butikerna. Själv så tycker jag inte om någon egentligen för det är så extremt dyrt. Jag köper mina från england istället och får då rätt storlek (de brukar inte ha min storlek i Linköping, åtminstone inte om man vill ha en snygg modell). Men du har Eva Korsetten, Triumph, och några till där som du kan kika i.MammaTillEKNS skrev 2008-08-22 09:26:32 följande:Jag ska snart åka till strålningen- igen! När denna strålning är avklarad så har jag bara 3 veckor kvar! ska till apoteket efteråt och hämta mina riktiga bröstproteser sen ska jag ner till trädgårdstorget för där finns tydligen en jättebra underklädesaffär Hoppas ni får en bra dag! -
Nej det är bara drömmar, men hoppet är det sista som sviker en =) *haha*
JePaLuLi skrev 2008-08-22 12:36:02 följande:Vad ser jag? Har du plussat!?Ett stort grattis!!Skorpan08 skrev 2008-08-22 12:38:27 följande:Jag med säger Grattis!!! -
Är svullen över magen och har blött näsblod, vilket jag bara har gjort en gång innan och det var när jag väntade Molly. *haha* Men hade ju ÄL i tisdags så man kan väl inte riktigt ropa hej ännu. Men jag trivs inte alls i mina vanliga jeans längre.. de klämmer åt mot magen... =(
-
Idag är Molly jättesnorig/snuvig... ligger på sidan i sängen å hostar och frustar med nappen halvvägs utanför... inte lätt att vara liten =) Man får hoppas att hon frisknar till snartciccielv skrev 2008-08-22 22:05:25 följande:här är allt bra.hoppas du trivs i dina bröstproteser.hur är det med söta N?här börjar barnen bli rejält snoriga o hostiga.du får ha en bra kväll. -
Någon här som vet om man kan bli gravid innan ÄL? Alltså kan ägget bli befruktat i äggstocken? I sådana fall skulle man ju kunna känna av graviditet tidigare.. eller är jag helt ute å cyklar nu?....
-
I sådana fall skulle det ju vara livsfarligt att ha sex före ÄL =P Jag hade ju ett utomkveds, men då låg fostret i äggledaren. Ibland så fastnar de på utsidan av livmodern eller nått sådan konstigt..
-
Jag är lika vilsen på området =) *hihi* Lite därför jag undrar...Apipoulai skrev 2008-08-22 22:45:46 följande:Oj, jag läste nog lite slarvigt. I äggstocken låter orimligt att det skulle kunna befruktas. Jag tänkte på äggledaren..och det är väl där befruktningen sker. Eller är jag ute och cyklar nu?Jag tror iaf att ägget måste lossna från äggstocken först.Jag funderara bara. Fr säkra uppgifter vänd er till någon som ör utbildad i ämnet. :) dvs inte jag ;) -
Japp, det stämmer bra det. Jag var bara minuter från att dö med mitt utomkvedes. Var ju i vecka 17 som sagt när det upptäcktes och då vart det ju redan försent. Förlroade tre liter blodciccielv skrev 2008-08-23 08:57:08 följande:har du sökt på ordet utomkvedes?vad jag vet så är det att barnet befruktas utanför livmodern och att mamman kan tom avlida om inte utomkvedes inte upptäcks i tidnu ska vi käka frukost och sen ev bege oss ut till tornby.mammatill4a ha en bra helg.klappa din söta mage från mig
---
När börjar loppiset? -
SÅ då har man varit iväg hela dagen. Bidde inget loppis här, däremot har man varit hos svärmor och hälsat på (i Rimforsa). Sedan åkte vi en sväng till Hallsta ängar och strosade runt och fotograferade. Mötte ett ekipage med brudpar på vägen dit (trevligt!). De hade släppt ut fåren på ängarna så Molly roade sig med att peka och säga BÄ BÄ.. och springa efter dem. Så roligt!
Vad har ni andra hittat på här i tråden då?
-
Fika låter skoj, det var ju ett tag sedan nu. Jag kan efter klockan 12
-
jag kan vilket som... men om man går till valla så skall man ha med eget fika eller? finns väl inget café där? eller? sen är ju frågan hur man tar sig dit snabbast, gå eller ta buss? *hihi* -
Jo men man skall ju ha med dottern också.. är lite svårt å packa in i bil om man inte har bilstolMarayah skrev 2008-08-23 22:11:15 följande:Samma här med Marko.. Vilka dagar går leo?