Apipoulai skrev 2008-08-17 23:15:15 följande:
MammatillEKNS:En får ta och gratulera så mycket på bemärkelsedagen! ;)Hoppas din dag var bra trots allt regnande. Själv så var man bakis. *harkel* Fast det hindrade mig inte från att självplåga mig i 90 minuter på fotbollsplan. Tyvärr så förlorade vi. :(dinana:Vi hade Bredbandbolaget, men de sög, iaf deras support.När "gubben" ringde dem och sa:"Det är fel på DNSen, kan ni fixa det NU! Vi vill inte var utan vårt internet i en vecka till."Så fick han till svar att det minsann inte var fel på DNSen. Efter några argar samtal till (till andra på supporten) kommer han äntligen fram till någon mer kunnig som bekräftar att jo visst var det fel på DNSen, och skulle genast se till att det blev åtgärdat.När vi sedan flyttade bytte vi leverantör till Glocalnet. De har fungerat mycket mycket bättre. De är så bra att vi inte behöver ringa supporten alls, utan levererar det vi vill ha utan avbrott varannan månad. Vår familj rekommederar INTE bredbandsbolaget.
Vi har inte haft några problem med BBB, har bara gott att säga om dem. Vi ahr haft Telia och Tele2 innan men de suger då de först och främst har långsam support, seg lina och dyra priser. Vi betalar 250 kr i månaden för 100 Mbit och då ingår även telefonen i det. (+ det man ringer för då, vilket inte brukar vara mer än 10-20 kr i månaden).
Jag är supernöjd med BBB.
-------------
Familjeliv har alltid krånglat lite, pga av att de har en server som inte funkar som den skall. Av någon anledning så har denna server lyckats att komma upp väldigt ofta i min dator vilket betyder att sidan inte funkar... pissigt!
Apipoulai skrev 2008-08-17 23:15:57 följande:
Ja, nåt knas är det med
famljeliv.se.De har kanske fått en fnurra på tråden. ;)