• dinana

Linköping, någon? del 2

Apipoulai skrev 2008-08-18 17:09:53 följande:
    Wow, det var fint.Men mer regn vill vi inte ha, inte ens i höst. ;)
    Hihi, hoppas man kan bli lite gravid också så kan man gå runt å njuta i regnet med sin fina vagn... *drömma*
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • dinana

nu är jag här en liten sväng. har precis lämnat av Molly på dagis, så nu skall man sitta här  vänta på att klockan blir 11 så man kan springa bort och rädda henne =) hoppas nu att allt går bra.

• dinana
    ciccielv skrev 2008-08-19 10:48:15 följande:
    då tar jag med klädseln imorrn till mig o fixar de sista sömmarnanu ska jag strax hämta lillan o fixa käk.idag slutar matilda senare i skolan så man slipper stressa
    ja det är väl så... känns som om klockan står still här hemma.. men jag skall nog ta å bege mig till dagis i alla fall... får se om man blir insläppt =) de är nog ute å leker nu hoppas jag...
  • dinana
    ciccielv skrev 2008-08-19 11:46:11 följande:
    då ses vi imorrn.fick du påsen av barnen med kalasprylar mm?
    usch, vad jobbigt. hur gammal var hon då? molly verkar inte ha något problem med sina fröknar, hon går å klänger på dem dagligen =) hon verkar inte bry sig så mycket om en speciell fröken. man får ta den som finns närmast =) idag betedde hon sig nästan som hon brukar göra här hemma, så hon känner sig nog lite tryggare på dagis. var nog en bra idé att ta med henne dit lite tidigare, för nu vart det inte så mycket barn där klockan åtta så då kunde ha få varma upp sig lite först.
  • dinana

Åh, idag har jag höjning på ÄL-testen... full fart till sängen.. men jaha, vart är sambon nu då?!

• dinana
    Apipoulai skrev 2008-08-19 18:10:07 följande:
    Och vi har bröllopsdag, så nu ska jag inte sitta här mer idag.
    Grattis! Själv är man ogift.... men man är ju lite sugen på å slå till så man slipper allt tjat från släkten. Min moster gifte sig precis så det känns ju dock lite nära inpå. Kanske nästa år.
  • dinana
    Fru T skrev 2008-08-19 20:32:22 följande:
    hejhej nu är vi hemma i kylan igen. Vi har haft det underbart å legat på stranden heeela dagarna (jag i skuggan av ett parasoll då, men brun ändå) å det har vart 35-40* om dagarna jag har haft molvärk,mensvärk å magknip till å från å nu ligger det ett Cb Digital inne på toan å väntar på att ja ska testa i min morronkiss i morron då tanten fortfarande inte visat sig...BIM +16ja vågar inte änns börja försöka läsa ikapp nåt då det ser ut som ni skrivit massor jue men ni kan ju uppdatera mig på om ja missat nåt av intresse
    åååh, gud så spännande! jag håller på å laddar upp inför en busig kväll i sängen. sambon ser dock inte så pigg ut... men det är ju nu det gäller... kanske skall ta å locka in honom i sovrummet snart.. inte det blir försent.
  • dinana
    ciccielv skrev 2008-08-19 20:52:23 följande:
    du får lura in din gubbe i sänghalmen med nått.här har vi haft det fullt upp idag.efter att ha hämtat tösen i skolan så fick vi följa efter 3 idioter som stal äpplen på flera olika villatomter.dagispersonalen bad dem försvinna och de gick vidare.men de fortsatt LETA efter tomter med äpplen trots att vi gick efter dem.två av den hade rullator men de gick snabbare än vi.till slut ringde jag polisen då jag hade pratat med en som bodde i villaområdet.dessa tre var visst ofta o stal frukt på tomternaefter ca 1 timme gav de upp med sin stöldturne.vi låtsades strunta i dem så de gick till vanliga bostadsområdet och åt äpplena med gott samvete trots att de var stulna.de såg oss inte då vi stod dolda.men de fick trevligt sällskap av polisen som kom så de fick nog lära sig lite av svenska lagendet finns folk till allt.ibland tappar man verkligen hakan.
    har redan fixat det nu... så nu kan man sova gott =)
  • dinana
    ciccielv skrev 2008-08-19 20:57:50 följande:
    vi har det likadant.jag har bara vart ifrån maken när jag låg på BB.och när han jobbade natt.jag vågade aldrig somna innan han kom hem.mår du bättre nu?hoppas din röst har kommit tillbaka.man brukar vara helt slut efter en halsfluss o penecellinkur.tjejmiddag igen skulle vara superkul.det verkara var en del katrineholms folk som har flyttat till linköping.folk i katrineholm är riktigt trevliga.förr var jag där en till flera helger i månaden innan jag mötte min man
    18 månader, okej... Molly är 20 månader nu (den 16e)
  • dinana
    Marayah skrev 2008-08-19 21:43:45 följande:
    Välkommen hem till skitvädret.. Håller mina tumar o alla tår på att de blir ett litet plus på stickan imorron...Händer imorron för er andra då? Sj så ska man till City gross en sväng.. Nej nu ska ja nog krypa till kojjs.. Natti....
    Ja, det är bara att vänta nu och se vad som händer... två låååånga veckor till BIM nu. Så har någon förslag på fika och sådant så hänger jag mer än gärna på.
Svar på tråden Linköping, någon? del 2