Linköping, någon? del 2
Maria84 skrev 2008-08-21 09:55:07 följande:
Nu när jag skrev det här inlägget så kan jag se vad ni skrivit igår och idag.. Innan så fanns det inget nytt skrivet.. suck.. .Här mår man pyton även om det är lite bättre.. Började natten till i måndags med värk i magen och sen satte det igång med diarre och kräkningar.. Enda dagen med kräkningar så sen dess är det bara magen som bråkar, får i mig lite om dagarna, aptiten är inte så stor direkt. Varit i kontakt med VC så sambon är inne och lämnar mina prover just nu. Vi trodde ju på magsjuka först men det har vi i stort sett uteslutit allihopa nu för det stämmer inte in riktigt.. VC trodde det kunde vara matförgiftning eller så är det magkatarren som bråkar rejält! Är helt orkeslös, var ute och hjälpte sambon att öppna en grind i hästhagen igår och jag blev kritvit i ansiktet och höll på att tuppa av, snurrade som tusan. Hade ju hoppats på att jag skulle hinna bli bra till på lördag då vi ska på dop och jag ska vara fadder men jag får nog ha ont och vara orkeslös då också. Hoppas på att provsvaren kommer snabbt. Nu ska jag försöka skumma igenom trådenKroppen är allt bra finurlig.