Linköping, någon? del 2
Fru T skrev 2008-08-20 10:07:45 följande:
nu har ja pratat me en tant på kk å hon va mindre trevlig.eftersom jag BARA gått 17 dagar över så kunde dom bara erbjuda ett vanligt gravtest. Ja sa att ja haft massa ont å så i nån månad nu men hon tyckte ja skulle avvakta ett par dar till å då kanske få en akuttid iställe...nepp, fick en teletid på mondag så blir då uppringd av en läkare.ja satte mig å räkna ut att om ja fått mensen när ja skulle så ska min Äl vara nu! så jag beordrade in mannen till sängen (ja fick ju trots allt fullt utslag på stickan jue!antar väll att det bara är mensen som struntat i å komma den här månaden, det har aldrig hänt förut men nån gång måste väll va den första jag ger tanten en chans att komma när den ska i början på sep. kommer den inte då så kontaktar ja rmc på momangen...men va faaaaan ska ja göra för att inte tänka på´t hela tiden ??det jobbigaste är nog att ja svällt upp å gått upp 8 kg på 2-3 månader nu, vi tog inte många kort på resan då jag bara blev ledsen av att se mig själv på bild. jag har alltid vart en riktig linslus å älskat att bli fotad