Inlägg från: ciccielv |Visa alla inlägg
  • ciccielv

Linköping, någon? del 2

MammaTillEKNS skrev 2008-07-17 20:48:41 följande:
    ciccielv: håller med dig i det du skriver, när man känner att man är påväg neråt så är det bästa man kan göra att umgås med andra människor! Funderar ni på att flytta p.g.a. pedofilen?
    nej vi ska se till att få bort äcklet.vi ska inte behöva flytta från våra vänner(grannen osv)våra barn ska inte slitas bort från de fina vännerna som de har fått här.

ja det bästa är att träffa andra när man mår skit.lider själv av depressioner sen 15 års ålder.många jobbiga händelser bär jag ännu inom mig.vissa dagar vill man gråta och gräva ner sig.nu har jag dock varit bra det senaste året.men vid mitt MA så tog det ca 1 år innan jag klarade av att gå ut bland magar och bebisar igen.

sen är det kämpigt med sonen som inte kommer så ofta och hans liv.han  har mist flera kära de närmsta åren.hans pappa finns men...han underbara farbror bor långt utomlands.så när sonen kommer så kan de vara lite jobbigt då han inte mår så bra själv ibland.

men man får bita ihopp och vara "glad"
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-17 21:18:00 följande:
    ciccielv: Jag tycker också att ni ska bo kvar, ni ska inte behöva flytta. Har du inte gått till en psykolog/kurator och pratat? Det har varit en del av min räddning sen jag fick bröstcancerbeskedet. Sen har jag/vi haft otroligt bra stöttning från familjen och vännerna!
    har gått dit till och från.men det hjälper inte.värken i kroppen gör ju sitt oxå.bara semester är över så ska jag bo på vc tills jag får hjälp med värken.

hur är det med fötterna idag?din lilla tös är verkligen en glad liten tös med gulligt leende.

skog med att träna.vad för sorts träning ska du börja med?
  • ciccielv
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-17 21:18:36 följande:
    Ja, vi har en sån skylt på vagnen så det var nog oss ni såg Jag såg dock inte er..hmm, undrar om jag går med skygglappar eller nåt när jag är ute, för det är ofta som folk ser mig men jag ser aldrig dem Jaha, kan man ha bumbon på bordet? Det visste inte jag..
    jag såg en massa rolig superbiliga barnvagnsskyltar på brio/ikano idag.
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-17 21:22:12 följande:
    Håller med om att det är mycket bättre att komma ut bland folk när man inte mår så bra. Jag blir knäpp av att bara sitta hemma, är bättre att vara ute o träffa folk än att sitta hemma o älta.Visserligen har jag inte kunnat följa med på några träffar jag heller, men det beror på att ni oftast ska ses efter 16 o jag kan bara fram till 16. Förutom nu när sambon har semester, men då gör vi ju annat.
    ja det är det som är synd att alla inte kan samma datum och tid.men nån gång finns det säkert det framöverGlad

nu ska jag ta och lägga mig.har ju en tid att passa imorrn bittiGlad
  • ciccielv

Mammatill 4

vi ses  imorrn.hoppas du har haft en bra dagGlad

• ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-17 21:35:34 följande:
    Leos och Vincents mamma: Ja det tycker jag verkligen ni ska göra, jag rekommenderar verkligen den. Tycker dne är oerhört praktiskt och enkel att göra ren. Nathalie vill inte sitta i babysittern längre ( har inte suttit i den sen en månad tillbaka). Så istället för att sitta i den tråkiga sittern så har hon mycket roligare när hon får sitta i bumbon

bumbon måste var den bästa barnsaken som har gjorts.själv har jag aldrig haft nån då de inte fanns när våra barn var bebisar

här har läragåstol/bil vart barnens favoriterGlad

• ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-17 21:40:54 följande:
    ciccielv: Bara du får hjälp med värken så kanske du mår bättre psykiskt ocskå, inte så lätt att må bra när man har så ont som du har tycker verkligen du ska stå på dig efter semestern och kräva att de verkligen gör en utredning. Något måste ju vara galet eftersom du har så pass ont! Fötterna mår bättre för varje dag som går Tack för komplimangen hon är verkligen underbar! Idag när vi gick på ikea så hade jag henne i famnen, hon älskar att kolla runt på alla människor och saker, Hon skrattade och räckte ut tungan hela tiden Jag ska börja träna på gym, sen i höst tänkte jag även gå på aerobics Så fort fötterna är helt återställda så ska jag även börja gå 5kmspåret i skogen du får gärna hänga på
    man såg hur din lilla tös lyste glädje när barnen gungade i lekparken.jag följer gärna med i skogen i höst när jag är värkfri.har vart bra ett tag men så plockade jag massa bär.kan inte sitta på huk då det smäller till direkt.
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-17 21:43:40 följande:
    Leos och Vincents mamma: Kul att han tycker om sin sitter, han lär säkert göra det ett tag till eftersom han inte är så gammal ciccielv: ja jag är då jättenöjd med den hon tycker också om sin gåstol, hon far både hit och dit i den
    matilda använde sin från 5- ca 12 månader.hon älskade sin lärgåstol.de är ju jättebra då barnet kan följa med när man ex städar hemmetGlad
    Mammatill4a skrev 2008-07-17 22:43:47 följande:
    hoppas du ser detta imorgon bitti, men mår skit just nu och magen värken, vet inte om de är urinvägsinfektion på G så karl får köra mig så avbokar fikat, tråkigt men sant men inte kul att umgås med när jag har ont och knappt kan gå.. men de går fler tåg nästa vecka
    det är ingen fara vännen min.klart du ska kolla upp om du har urinvägsinfektion.jag ska hålla tummarna att du inte har det.jag såg redan idag att du inte mådde så bra.du får krya på dig.vi ses ju ändå ofta och FL fika kan vi ta närsomhelst ändåGladdu får ha en bra dag och vila rejält
  • ciccielv
    dinana skrev 2008-07-18 00:10:21 följande:
    Nejmen, se vem som dyker upp när jag är borta hela dagen - Cia80! Grattis till tösen! Och oj vilken hård förlossning, men oj vad skönt det måste kännas att hon äntligen är ute (fast lite önskar man väl att de var kvar i magen) *haha*Har varit hemma hos en kompis kille och städat hans kök idag. Fy fan hur det kan se ut hemma hos killar som bor ensamma. Låg gamla brödpåsar i köksskåpen, bortglömda för flera år sedan kan man tro för det var verkligen alldeles igenom möglat... ja ni kan ju tänka er hur resten ser ut. Lyckades få ihop fyra fulla kassar med skräp på två skåp. =)
    fy vad äckligt en kille till mig hade gamla pizzor i frysen som var utgånga för flera år sedan.den killen dumpade jag fort då han inte ens kunde alfabetet eller räkna
  • ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-18 07:48:24 följande:
    ciccielv: Hon älskar verkligen att titta på andra barn har ni tid och ork så är det bara att komma till gården så kan vi komma ut jannovich: Ja det måste vi ju göra då Godmorgon på er alla! Hoppas ni får en härlig dag

hej det gör vi jättegärnaGlad.nu ska vi göra oss iordning för stan.

mammatill4a

jag ska hålla tummarna för dig idag.

• ciccielv
    Fru T skrev 2008-07-18 08:43:48 följande:
    hejhallå idag är ja uppe me tuppen känns det som är hundvakt så då är det bara att kliv upp ur sängen å ut å kissa idag känns det som ja har lite känningar i tjejmagen eller äggstockarna (hoppas) enligt schemat här på fl så har ja äl på måndag men man vet lu inte exakt så vi börja sexa på i förrgår nu jävlar ska vi lyckas sa mannen han e lite söt han Grattis Cia till bebben
    då får vi hålla tummarna att det blir en bebbei din mage snart.vad hund sitter du hundvakt åt?
    i förra veckan var jag akut hundvakt åt en stockholmsfamilj.sötare  och inteligentare hund har jag inte träffat.Glad

nä nu ska jag väcka lillan så vi kommer in till stan ,har  lite ärenden på stan att göra

mammatill4a och mammatillEKNS

vi får ta oss ses nån dag och planera lite inför den ev. tjejkvällen.men det är ju ingen brådska då  vi har lite olika krämpor just nu
  • ciccielv
    Maria84 skrev 2008-07-18 09:16:09 följande:
    Inatt har man åter igen suttit med tårarna forsandes ned för kinderna. En vän till min vän så att säga har gjort ett videoklipp om henne och tårarna har verkligen inte tagit slut. Känns fortfarande overkligt s348.photobucket.com/albums/q333/miabeckman/..
    beklagar sorgen.Ledsen
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-18 09:43:02 följande:
    ciccielv: ja det får vi göra, än finns det tid att planera
    här har man kommit hem efter en dag på stan,och storhandling.vad har ni andra gjort?vi kanske kan ses nån dag i helgen.Glad
    Fru T skrev 2008-07-18 09:42:50 följande:
    det är en liten shetland sheepdog flicka som e lite fjantig å saknar sin matte massor, men matte skulle till ullared å där är det ju ingen höjdare å va hund då man får sitta i bil heladan så hon får finna sig i att vara här me mina kissar iställe ja om alla håller tummarna riiiiktigt riiiiktigt hårt så kanske det blir nåt
    de är ju så söta har en sån hane här ibland
Svar på tråden Linköping, någon? del 2