Inlägg från: ciccielv |Visa alla inlägg
  • ciccielv

Linköping, någon? del 2

Mammatill4a skrev 2008-07-18 14:27:57 följande:
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-18 09:17:59 följande: varför skulle det vara de? allt är normalt
    hej vad skönt att höra att allt var bra med dig.hoppas du blir nöjd med det du är och köper just nuGlad
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv
    Summerlove08 skrev 2008-07-18 16:06:54 följande:
    Men det skrev hon ju igår redan att hon skulle hoppa över fikat för att hon hade ont. Missade du det?Ursäkta att jag stormar in så härJag är en tjej på 34 år som bor i Linköping och som har följt den här tråden i tystnad ett tag. Men nu kände jag att jag vågade skriva lite
    välkommen hitGlad
    Cia80 skrev 2008-07-18 15:36:55 följande:
    Lillisen,Jag var på förlossningen ca 12 timmar. Krystvärkarna varade inte så länge...om jag nu minns rätt.glitterkorn,Tack så mycket!Idag "fyller" Alva 1 vecka Det "firade vi genom att gå på viktkoll. Om hon hade samma vikt som igår eller gått ner 10g så skulle avd.15 kontaktas. Till vår lycka så hade hon gått upp 20g
    då får man säga grattis till lilla tösen.skönt att det går bra med vikten.de på avd 15 är jättebra.låg där med sonen -94
    playmate86 skrev 2008-07-18 14:27:22 följande:
    missade jag något idag mammatill4a skulle vi inte ses på stan kl 11 stod där till 11,45 men ingen kom försökte även ringa utan svar
    det blev inställt pga mammatill4a hade ont i magen och var orolig.
  • ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-18 16:36:08 följande:
    ciccielv: Hittade du något på stan? Vi kan säkert ses i helgen Summerlove08: Välkommen hit
    jepp det gjorde jag.lite badkläder till mig,plånbok till maken och lite  blandat till barnen.
  • ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-18 16:51:04 följande:
    ciccielv: Alltid kul när man hittar något vad ska ni hitta på ikväll då?
    sy sy och sy.ska sy upp fler sittdynor då jag har fått många förfrågningar om att sy extra sittdynor
    Summerlove08 skrev 2008-07-18 16:55:55 följande:
    Hej hej alla som sagt hej till mig Måste passa på att säga grattis till Cia och lilla Alva nu då oxå Hoppas det går bra att komma in i föräldrarollen.ciccielv- badkläder skulle jag oxå behöva ha men jag hittar inga snygga. Dessutom vill jag helst inte visa mig i baddräkt men ibland måste man ju
    jag visar mg inte helst i badkläder då jag avskyr min kropp.ser gravid ut trots att jag inte är det.efter många graviditeter så är kroppen förstörd
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-18 18:01:09 följande:
    nja ettt par nya skor till ALMA och sen en sak till men finns bild på de i mitt gallri om en stund;-P
    hon är allt söt lilla almaGladja pikar vill man inte ha när man är gravid och orolig.det känns bra att allt var som det skulle med bebben och dig.du har ju berättat vad du har haft förr och då förstår man ju hur orolig du är för komplikationer under denna graviditet
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-18 18:05:23 följande:
    sorry att du missuppfattade mig , just nu jag känner att det är ingen idé att skriva i tråden längretrevlig helg på er alla!

men jisses.jag tyckte oxå att inlägget var lite fräckt.ibland får man tänka sig för vad man ex skriver.jag förstår mammatill4a att hon är orolig och ledsen.hon vill ju ha en graviditet utan komplikationer.varför lämna tråden för ett missförstånd?

jisses tjejer vad ni skriver.här har jag sytt lite igen och ska strax lägga upp lite mer tradera auktioner då det går bra på tradera igen

mammatill4a då får du vila upp dig.fick du veta vad din yrsel berodde på?hoppas du mår bättre nu.du får ha en bra helg.många styrkekramar till digGlad

• ciccielv

mammatillEKNS

vad gulligt att hon gör bakullesvolter.du kanske har en cirkusprinsessaGlad

vem har beställt detta skitväder?jag vill ha sol så man kan vara ute och ha skoj med barnen

• ciccielv
    Apipoulai skrev 2008-07-18 18:29:39 följande:
    Vad är det du syr och säljer på tradera? :)
    en massa sittdynor och lite kläder.Glad

jag har kommit in i en syperiod.men nu börjar tyg o vadd ta slut igen.nån dag ska jag försöka få maken att köra mig till norrköping eller söderköping så man kan fylla upp tygförrådet
  • ciccielv
    jannovich skrev 2008-07-18 18:31:40 följande:
    Apipoulai; det var blått nyss iallafall ... men inte längre Ciccielv; jag blev också nyfiken på vad det är du syr!!
    jag fixar in dig på min sida så kan du se en del alster
  • ciccielv
    jannovich skrev 2008-07-18 18:33:57 följande:
    Okej Menar du sida här på familjeliv?
    jepp har spärrat min sida pga en händelse.men du är välkommen in till min sidaGlad
  • ciccielv

nu ska jag fixa lite annat på nätet.ha en bra kväll så längeGlad

Svar på tråden Linköping, någon? del 2