• gosetussen

Är PORR otrohet?

Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?

• Svar på tråden Är PORR otrohet?
  • Anonym

Är det otrohet eller respektlöst att ha fantasier också?
    Jag som tjej läser gärna noveller för det kittlar mitt sinne. Min man tittar gärna på porr för han tänder mer visuellt (som många killar gör).

Tittar man eller läser så skall man göra det på ett snyggt sätt.

• Anonym (nja)
    Anonym skrev 2008-07-17 09:24:52 följande:
    Är det otrohet eller respektlöst att ha fantasier också?Jag som tjej läser gärna noveller för det kittlar mitt sinne. Min man tittar gärna på porr för han tänder mer visuellt (som många killar gör).Tittar man eller läser så skall man göra det på ett snyggt sätt.
    Nej, fantasier är ju lite svårare att styra över också, porr är ju nåt man aktivt söker upp de filmerna med tjejer/killar som tänder en mest. Jag skulle inte vilja se nåt med "fula" människor.
    Det sista du skrev håller jag helt med om, det handlar om sättet man gör det på. Sköter man det snyggt, dvs enligt min mening att man kör med öppna kort osv, så är det inga problem. Så länge man inte väljer bort sin egen partner. Då kan man sitta ensam i ett rum och runka till porr. Hur kul det nu är.
  • Esmiso

nej, inte otrohet om det inte inverkar negativt på förhållandet!

• Pysselgalningen

Otrohet är det definitivt inte.!
    Otrohet är när man skapar någon form av sexuell eller kärleksfull relation till en annan människa än sin egen partner.

Annars skulle varannan kille vara otrogen när dom står i duschen och drar en handtralla till nån fantsi, för det kan jag garantera att minst 75% av alla killar gör nån gång ibland....!

• W W
    Fratris skrev 2008-07-16 21:50:46 följande:
    Nej absolut inte. Tröttsam debatt, där det främst är tjejer med ruskigt dåligt självförtroende som är rabiat emot.
    Du skriver en hel del kloka saker i trådarna häromkring
    Och det här håller jag med om till fullo
    One boyfriend is not enough.
  • HäckHäxan
    lingonben skrev 2008-07-17 00:54:21 följande:
    mm .. och vet ni ..jag ska ge er ett litet tips eftersom jag är man.Om han sitter och runkar framför en porrbild ellerfilm ..så fundera på VARFÖR han gör det ..
    Varför???

Vet du helt ärligt så skiter jag i varför. Inte tusan tänker jag sitta och förklara varför jag onanerar när jag vill. Det är något jag gör för att jag är kåt och då blir ju min naiva slutsats att så gör en man också
    M.G älskad och saknad!!! Fan ta dig!!!!
  • Anonym

Hos oss nej. Ibland önskar jag att maken VILLE titta på porr för o få lite ideér men han är inte intresserad. Jag tittade innan vi fick barn, nu hinner ja inte. Kan läsa nån novell då o då men det vet han nog inte om o även om han skulle veta skulle han inte bry sig.

• Fratris

W W skrev 2008-07-17 09:52:15 följande:

Du skriver en hel del kloka saker i trådarna häromkring Och det här håller jag med om till fullo
    Ooo tack... man blir ju trött :D
  • Anonym

Självklart blir man besviken och lessen om han föredrar att sitta framför datorn o runka o kolla på andra brudar istället för att ligga i sängen o mysa med mej... en sak vore ju om jag absolut inte ville, men som sagt, ja jag skulle bli väldigt lessen.

• Trandansen

Ja, jag anser det (utan att ha läst era andras svar) och trots att porr normalt sett är visuellt. Man tänder ju trots allt på någon annan och/eller på akten denna utför.

Svar på tråden Är PORR otrohet?