Är PORR otrohet?
Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?
Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?
Är det otrohet eller respektlöst att ha fantasier också?
Jag som tjej läser gärna noveller för det kittlar mitt sinne. Min man tittar gärna på porr för han tänder mer visuellt (som många killar gör).
Tittar man eller läser så skall man göra det på ett snyggt sätt.
nej, inte otrohet om det inte inverkar negativt på förhållandet!
Otrohet är det definitivt inte.!
Otrohet är när man skapar någon form av sexuell eller kärleksfull relation till en annan människa än sin egen partner.
Annars skulle varannan kille vara otrogen när dom står i duschen och drar en handtralla till nån fantsi, för det kan jag garantera att minst 75% av alla killar gör nån gång ibland....!
Hos oss nej. Ibland önskar jag att maken VILLE titta på porr för o få lite ideér men han är inte intresserad. Jag tittade innan vi fick barn, nu hinner ja inte. Kan läsa nån novell då o då men det vet han nog inte om o även om han skulle veta skulle han inte bry sig.
W W skrev 2008-07-17 09:52:15 följande:
Självklart blir man besviken och lessen om han föredrar att sitta framför datorn o runka o kolla på andra brudar istället för att ligga i sängen o mysa med mej... en sak vore ju om jag absolut inte ville, men som sagt, ja jag skulle bli väldigt lessen.
Ja, jag anser det (utan att ha läst era andras svar) och trots att porr normalt sett är visuellt. Man tänder ju trots allt på någon annan och/eller på akten denna utför.