• gosetussen

Är PORR otrohet?

Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?

• Svar på tråden Är PORR otrohet?
  • gosetussen

Anonym (Mimmi) skrev 2008-07-17 17:39:30 följande:

En vetskap om att något har hänt kan man aldrig fabricera. För den känslan är så vida överstigande fantasin. Speciellt om verkligheten är förbjuden...men jag utgår ifrån att du inte kan relatera till det.
    Om man som enskild individ har haft sex med sin partner och "hittat" på en del smaskiga detaljer tillsammans så är det inte svårare än att man tar till dessa detaljer vid nästa tillfälle man runkar. Eller använder sig av sin fantasi. Har man en fantasi så innebär detta att man kan visualisera fram önskade moment kring en person och därmed bli tillfredställd på detta vis. Allt behöver inte vara tillverkat på fabriksmässigt sätt. Det trodde jag alla vuxna visste om!
    Jag kan inte relatera till porr över huvud taget då jag inte konsumerar skiten. Jag tycker om mina medmänniskor alldeldes för mkt för att vilja bidra till deras misär förstår du Men det kan du nog inte relatera till skulle jag tro
  • memelie

har bara läst TS !!!

Apsolut inte !!!!!!!!!   då skulle jag va otrogen ofta Flört de stör mej inte för 5 öre om han tittar på porr!!! huvudsaken är att han sätter på mej efteråt! haha

**JAG HÖRS ALLTSÅ FINNS JAG**
  • gosetussen

Anonym (Mimmi) skrev 2008-07-17 17:40:52 följande:

Jag skulle vilja se dig föreställa en trekant på ett sätt som inte är rent löjeväckande...du pratade ju om att se det visuella i sin partner...
    Klart man kan föreställa sig en trekant. Det kallas att visualisera. Med andra ord föreställa sig något som man därefter onanerar till. Svårare än så är det inte. Likväl kan jag visualisera kring hur mitt framtida hus skall se ut med inredning, med mera. Du borde pröva någon gång. Men det är ju klart. Har man ingen fantasi så blir det svårt.
  • asfaltsblomman
    memelie skrev 2008-07-17 17:48:55 följande:
    har bara läst TS !!! Apsolut inte !!!!!!!!!   då skulle jag va otrogen ofta de stör mej inte för 5 öre om han tittar på porr!!! huvudsaken är att han sätter på mej efteråt! haha
    *asg*
    maskrosbarn
  • Anonym (Mimmi)
    gosetussen skrev 2008-07-17 17:47:37 följande:
    Anonym (Mimmi) skrev 2008-07-17 17:39:30 följande:
    Om man som enskild individ har haft sex med sin partner och "hittat" på en del smaskiga detaljer tillsammans så är det inte svårare än att man tar till dessa detaljer vid nästa tillfälle man runkar. Eller använder sig av sin fantasi. Har man en fantasi så innebär detta att man kan visualisera fram önskade moment kring en person och därmed bli tillfredställd på detta vis. Allt behöver inte vara tillverkat på fabriksmässigt sätt. Det trodde jag alla vuxna visste om!Jag kan inte relatera till porr över huvud taget då jag inte konsumerar skiten. Jag tycker om mina medmänniskor alldeldes för mkt för att vilja bidra till deras misär förstår du Men det kan du nog inte relatera till skulle jag tro
    Fast om du inte har upplevt en trekant tillsammans med två män så kan du inte på ett fullkomligt trovärdigt sätt återuppleva det genom din fantasi...det är DET jag menar. Och din fantasi förstärks av minnena som du har t ex från att ha tittat på porr, när du sen använder den fantasin.

Sen att du drar slutsatser om vad för porr jag konsumerar, eller att jag konsumerar över huvud taget, det får ju stå för dig. Jag är en extremt medveten person när det gäller allt (blir tom pikad för det), bl a miljö, arbetsförhållanden i tredje världen, medveten turism osv.
  • Anonym (Mimmi)
    gosetussen skrev 2008-07-17 17:50:05 följande:
    Anonym (Mimmi) skrev 2008-07-17 17:40:52 följande:
    Klart man kan föreställa sig en trekant. Det kallas att visualisera. Med andra ord föreställa sig något som man därefter onanerar till. Svårare än så är det inte. Likväl kan jag visualisera kring hur mitt framtida hus skall se ut med inredning, med mera. Du borde pröva någon gång. Men det är ju klart. Har man ingen fantasi så blir det svårt.
    Nu skrev jag "föreställa", inte "föreställa sig".

Sen kan du lägga ner de där försöken med härskarteknik. Det funkar inte.
  • Trandansen
    gosetussen skrev 2008-07-17 17:50:05 följande:
    Anonym (Mimmi) skrev 2008-07-17 17:40:52 följande:Klart man kan föreställa sig en trekant. Det kallas att visualisera. Med andra ord föreställa sig något som man därefter onanerar till. Svårare än så är det inte. Likväl kan jag visualisera kring hur mitt framtida hus skall se ut med inredning, med mera. Du borde pröva någon gång. Men det är ju klart. Har man ingen fantasi så blir det svårt.
    Vet du vad jag tror? Jag tror det fattas nåt grundläggande i ens relation om man behöver ta till saker utifrån. Själv tänder jag på min partner och endast honom. Det är en underbar känsla. Som du säger kan jag sedan bära med mig denna upplevelse inför nästa gång vi är med varandra.
  • gosetussen

Jag anser inte att man skall konsumera porr överhuvudtaget så vilken slags porr du konsumerar eller inte konsumerar spelar ingen roll. Men jag håller definitivt inte med dig när det gäller fantasin. Jag har upplevt många trekanter i min fantasi utan att för den sakens skull upplevt dom i verkliga livet. Dom har varit hur bra och uppeggande som helst. Så jag tror många människor underskattar fantasins förmåga Alternativt så har dom ingen fantasi!

Anonym (Mimmi) skrev 2008-07-17 17:53:01 följande:

Fast om du inte har upplevt en trekant tillsammans med två män så kan du inte på ett fullkomligt trovärdigt sätt återuppleva det genom din fantasi...det är DET jag menar. Och din fantasi förstärks av minnena som du har t ex från att ha tittat på porr, när du sen använder den fantasin. Sen att du drar slutsatser om vad för porr jag konsumerar, eller att jag konsumerar över huvud taget, det får ju stå för dig. Jag är en extremt medveten person när det gäller allt (blir tom pikad för det), bl a miljö, arbetsförhållanden i tredje världen, medveten turism osv.
  • gosetussen

Jag anser inte att man skall konsumera porr överhuvudtaget så vilken slags porr du konsumerar eller inte konsumerar spelar ingen roll. Men jag håller definitivt inte med dig när det gäller fantasin. Jag har upplevt många trekanter i min fantasi utan att för den sakens skull upplevt dom i verkliga livet. Dom har varit hur bra och uppeggande som helst. Så jag tror många människor underskattar fantasins förmåga Alternativt så har dom ingen fantasi!

Anonym (Mimmi) skrev 2008-07-17 17:53:01 följande:

Fast om du inte har upplevt en trekant tillsammans med två män så kan du inte på ett fullkomligt trovärdigt sätt återuppleva det genom din fantasi...det är DET jag menar. Och din fantasi förstärks av minnena som du har t ex från att ha tittat på porr, när du sen använder den fantasin. Sen att du drar slutsatser om vad för porr jag konsumerar, eller att jag konsumerar över huvud taget, det får ju stå för dig. Jag är en extremt medveten person när det gäller allt (blir tom pikad för det), bl a miljö, arbetsförhållanden i tredje världen, medveten turism osv.
  • gosetussen

Anonym (Mimmi) skrev 2008-07-17 17:53:56 följande:

Nu skrev jag "föreställa", inte "föreställa sig". Sen kan du lägga ner de där försöken med härskarteknik. Det funkar inte.
    *ler* Vem det är som uttövar härskarteknik vill jag låta vara osagt.
Svar på tråden Är PORR otrohet?