Är PORR otrohet?
Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?
Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?
Med otrohet menas sexuella handlingar som bryter mot religiösa eller andra krav på sexuell partnerexklusivitet i fasta förhållanden. Otrohet i ett äktenskap kallas traditionellt för äktenskapsbrott.
I sekulära icke-religiösa sammanhang betyder otrohet att man i hemlighet för sin partner, eller utan partnerns medgivande, har sex eller är tillsammans med någon annan.
Källa: Wikipedia
Vad som helst kan vara otrohet om partnern är riktigt svartsjuk. Det blir tydligt i relationer där män kontrollerar kvinnor och anser betydelselösa handlingar vara otrohet, det leder allt för ofta till våld.
Så porrtittande kan säkert ses som otrohet, det viktiga är väl vilken överenskommelse man har. För mig är det inget problem om min partner tittar på porr.
Nej det är det inte för oss iaf.
Tycker inte det är otrohet. Han får ju liksom ändå inte röra strippan. Samma sak som om han sitter och runkar framför en p-rulle.
Sen kanske jag inte skulle gilla det men OTROHET är det definitivt inte!