• gosetussen

Är PORR otrohet?

Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?

• Svar på tråden Är PORR otrohet?
  • Valkyriah
    gosetussen skrev 2008-07-17 17:21:22 följande:
    Dålig jämförelse. Kanske borde jämföra med en prostituerad istället. Priset kan kvitta. Man har ju ändå som konsument betalat för skiten. Om man tittar på kommersiell porr villsäga eller köper sig en prostituerad.
    Ja,jag såg ingen jämförelse med det alls
    Att jämföra med en prostituerad,syftar du då på att köpa två personer?En man och en kvinna?För att då se dem ha sex?Eller hur var det du tänkte med det?
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • gosetussen

Precis. Jag tror att väldigt många människor i dagens samhälle har ett enormt tomrum som dom tror sig kunna fylla med porren. Det är väldigt sorgligt att inte fler människor lever ut sina begär och lustar med varandra och inte med en dållig p-rulle.
    Kan inte fatta det riktigt, men något måste verkligen saknas i deras relationer skulle jag tro

Trandansen skrev 2008-07-17 17:55:50 följande:
    Vet du vad jag tror? Jag tror det fattas nåt grundläggande i ens relation om man behöver ta till saker utifrån. Själv tänder jag på min partner och endast honom. Det är en underbar känsla. Som du säger kan jag sedan bära med mig denna upplevelse inför nästa gång vi är med varandra.
  • gosetussen
    Valkyriah skrev 2008-07-17 17:57:38 följande:
    Ja,jag såg ingen jämförelse med det alls Att jämföra med en prostituerad,syftar du då på att köpa två personer?En man och en kvinna?För att då se dem ha sex?Eller hur var det du tänkte med det?
    Det räcker att du köper 1 person. DVS en prostituerad. Det finns många som betalar för att titta på när den prostituerade smeker sig själv. Det behövs inte två för den sakens skull*ler*
  • gosetussen
    Trandansen skrev 2008-07-17 17:55:50 följande:
    Vet du vad jag tror? Jag tror det fattas nåt grundläggande i ens relation om man behöver ta till saker utifrån. Själv tänder jag på min partner och endast honom. Det är en underbar känsla. Som du säger kan jag sedan bära med mig denna upplevelse inför nästa gång vi är med varandra.
    Vad skönt att höra att det finns människor som fortfarande tänder på varandra och inte på andra människor som blir förtryckta. Vilket porr nämligen är enligt mig.
  • Valkyriah
    gosetussen skrev 2008-07-17 18:00:37 följande:
    Det räcker att du köper 1 person. DVS en prostituerad. Det finns många som betalar för att titta på när den prostituerade smeker sig själv. Det behövs inte två för den sakens skull*ler*
    DEt är jag medveten om att det finns,men jag föredrar sex mellan en kvinna och en man (som gillar det de gör)

Visst att se en runkande man är rätt fint också(dock får jag det gratis hemma ) men helst av allt vill jag se samlag.
  • Valkyriah
    gosetussen skrev 2008-07-17 18:01:37 följande:
    Vad skönt att höra att det finns människor som fortfarande tänder på varandra och inte på andra människor som blir förtryckta. Vilket porr nämligen är enligt mig.
    Då kan jag göra dig glad också
    Jag tänder otroligt på min sambo,vi har ofta och mycket sex,tar på varandra,smeker,smakar,kan inte få nog av varandra.

Men likaväl som jag är medveten om att det finns kvinnor och män som gör porr pga att de mår dåligt så finns det bra porr mellan människor som verkligen njuter av det de gör.
  • gosetussen
    Valkyriah skrev 2008-07-17 18:03:42 följande:
    DEt är jag medveten om att det finns,men jag föredrar sex mellan en kvinna och en man (som gillar det de gör)Visst att se en runkande man är rätt fint också(dock får jag det gratis hemma ) men helst av allt vill jag se samlag.
    Men det var inte det jag syftade på. Egentligen spelar det ingen roll om det är en man och en kvinna. Du tittar ju på andra oavsett om du konsumerar kommersiell porr eller köper dig en eller två prostituerade
  • gosetussen
    Valkyriah skrev 2008-07-17 18:06:26 följande:
    Då kan jag göra dig glad också Jag tänder otroligt på min sambo,vi har ofta och mycket sex,tar på varandra,smeker,smakar,kan inte få nog av varandra.Men likaväl som jag är medveten om att det finns kvinnor och män som gör porr pga att de mår dåligt så finns det bra porr mellan människor som verkligen njuter av det de gör.
    Där är vi av olika åsikter. Det är mkt möjligt att det finns bra porr, men tror du att dom flesta som konsumerar porr tar reda på vilken porr det är dom konsumerar? Om det är bra eller dålig porr? Tror du dom tar reda på hur dom medverkande mår? Deras bakgrund? Med mera? Nej skulle jag svara på den frågan. Dom flesta skiter i vilket. Om du inte är en av dom så grattis och bra för dig och för dom som medverkar som du är övertygad om att dom mår bra!
  • Valkyriah
    gosetussen skrev 2008-07-17 18:06:52 följande:
    Men det var inte det jag syftade på. Egentligen spelar det ingen roll om det är en man och en kvinna. Du tittar ju på andra oavsett om du konsumerar kommersiell porr eller köper dig en eller två prostituerade
    Svar ja ?Dock ser jag det som en onödig utgift när det finns bra porr gratis på nätet.
  • Valkyriah
    gosetussen skrev 2008-07-17 18:08:56 följande:
    Där är vi av olika åsikter. Det är mkt möjligt att det finns bra porr, men tror du att dom flesta som konsumerar porr tar reda på vilken porr det är dom konsumerar? Om det är bra eller dålig porr? Tror du dom tar reda på hur dom medverkande mår? Deras bakgrund? Med mera? Nej skulle jag svara på den frågan. Dom flesta skiter i vilket. Om du inte är en av dom så grattis och bra för dig och för dom som medverkar som du är övertygad om att dom mår bra!
    Svaret på den frågan är nej från mig också.Men det är ju inte det tråden handlar om?Utan om det är otohet eller ej ?

Att se sex mellan människor som tydligt går efter ett manus är enligt mig avtändande,jag vill se njutningsfullt sex både från mannens sida och från kvinnan.Annars känns det för mig att det kan kvitta.
Svar på tråden Är PORR otrohet?