• gosetussen

Är PORR otrohet?

Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?

• Svar på tråden Är PORR otrohet?
  • dunderhanna

nä klart de inte räknas som otrohet, ja mena då är ja då otrogen nästan varje dag..;)

• ordningskonstapel
    Svar på #26
    Jag känner min karl och vet vad han har för åsikter, tro och värderingar i livet. Därför kan jag med säkerhet säga att han inte vill träffa någon av dom irl. Den enda han skulle kunna tänka sig att träffa är Tilde de Paula, men hon är ju knappast porrskådis.

Nej, det stannar inte vid fantasi när han träffar en prostituerad kvinna för att se henne smeka sig själv.
    Det är okej att fantisra om att göra det, men att skrida till handling genom att bestämma tid och plats där dom ska träffas och sedan betala henne för denna handling.
  • gosetussen
    Valkyriah skrev 2008-07-16 21:44:49 följande:
    Tänkte väl det,att det inte finns i sverige.Dock är det ju skillnad på "privat show" där man ofta får betala en extra slant och "vanlig" hederlig strippshow.
    Jo men jag menade den typen av show sk privatshow där man kan gå in i rummet med en strippa som jag såg på dokumentären och runka till hennes kropp. Är det också okej då anser ni som tycker att det inte är otrohet med porr?
  • gosetussen

Vad är skillnaden? Han betalar för porrens handling likväl som för den prostituerades? Han rör lika lite vid den prostituerade som vid kvinnorna på porrfilmen.

ordningskonstapel skrev 2008-07-16 21:45:45 följande:
    Svar på #26Jag känner min karl och vet vad han har för åsikter, tro och värderingar i livet. Därför kan jag med säkerhet säga att han inte vill träffa någon av dom irl. Den enda han skulle kunna tänka sig att träffa är Tilde de Paula, men hon är ju knappast porrskådis.Nej, det stannar inte vid fantasi när han träffar en prostituerad kvinna för att se henne smeka sig själv.Det är okej att fantisra om att göra det, men att skrida till handling genom att bestämma tid och plats där dom ska träffas och sedan betala henne för denna handling.
  • Qywez

Nej, det är inte otrohet att surfa runt på nätet, se på p rulle eller läsa tidningar.
    Skulle han gå på strippklubb, betala för live på nätet mm, så är det en annan femma.
    Att lägga ner stor tid och energi på att samla på nakna brudar, är respektlöst.
    Är inte pryd, så kan själv slänga ett getöga på div, och det gör man ju av ren nyfikenhet, helt opersonligt .

• ordningskonstapel
    Svar på #28
    Ja men då var det väl något som din man ville göra irl och inte låta det stanna vid en fantasi?
    Vi har haft väldigt djupa samtal gällande detta så jag vet att han inte vill.
  • Valkyriah
    gosetussen skrev 2008-07-16 21:46:18 följande:
    Jo men jag menade den typen av show sk privatshow där man kan gå in i rummet med en strippa som jag såg på dokumentären och runka till hennes kropp. Är det också okej då anser ni som tycker att det inte är otrohet med porr?
    Han kan ju få en gratis stripshow (och en jävligt bra sådan) så det skulle aldrig hända

Ser även en viss skillnad på porr och på att man betalar någon med egna pengar för att se göra något sexuellt och åter igen så är inte strip porr.
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • ordningskonstapel
    Svar på #34
    Skillnaden är att han inte gör verklighet av fantasin genom att se på porr. Bestämmer han träff med någon irl och betalar denne så har fantasin överskridit till handling. Därmed räknar jag det som otrohet och det gör han med.
  • Anonym (frun)
    ordningskonstapel skrev 2008-07-16 21:48:05 följande:
    Svar på #28Ja men då var det väl något som din man ville göra irl och inte låta det stanna vid en fantasi? Vi har haft väldigt djupa samtal gällande detta så jag vet att han inte vill.
    haha ja o min man gillade inte ens porr innan hon klev in i bilden. tro mig. när det händer så händer det. hur trogen han än är. o hur säkert än förhållandet är.
  • Fratris

Nej absolut inte. Tröttsam debatt, där det främst är tjejer med ruskigt dåligt självförtroende som är rabiat emot.

Svar på tråden Är PORR otrohet?