Är PORR otrohet?
Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?
Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?
nä klart de inte räknas som otrohet, ja mena då är ja då otrogen nästan varje dag..;)
Vad är skillnaden? Han betalar för porrens handling likväl som för den prostituerades? Han rör lika lite vid den prostituerade som vid kvinnorna på porrfilmen.
Nej, det är inte otrohet att surfa runt på nätet, se på p rulle eller läsa tidningar.
Skulle han gå på strippklubb, betala för live på nätet mm, så är det en annan femma.
Att lägga ner stor tid och energi på att samla på nakna brudar, är respektlöst.
Är inte pryd, så kan själv slänga ett getöga på div, och det gör man ju av ren nyfikenhet, helt opersonligt
.
Nej absolut inte. Tröttsam debatt, där det främst är tjejer med ruskigt dåligt självförtroende som är rabiat emot.