Är PORR otrohet?
Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?
Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?
Finns det något annat sätt att dölja att man varit inne på en porrsida än att radera hela historiken i den webbläsare man använder? /lurad
Jag menar typ, att radera senast öppna sida eller liknande.
Jag tycker det är en slags otrohet när mannen kollar på P utan att frun vet om det alls, och när det sedan uppdagats att så varit då och då i 5-6 år. Känns sådär.
Johan o Carro skrev 2008-10-12 10:14:18 följande:
Har en sambo som jag verkligen vill ha sex med så ofta vi bara kan. Men han börjar ta avstånd till mig och jag har kommit på honom med att se på porr. Känner mig äcklad och otillräcklig som tjej. Har kommit med förslag till nya saker i sexlivet. Han vill inte ha sex med mig, bara med porrfilmer.
Jag tycker porr är helt ok. Det fyller ett syfte på nåt vis. Däremot så gillade mitt ex att titta på bilder på snygga smala tjejer i underkläder. Han visste att jag kände mig osäker på min kropp och mage efter barn osv och jag sade till honom att porren är ok men jag blir ledsen när han tittar på vackra perfekta kroppar utan runksyfte liksom. Bara kollade för att de var vackra typ. Det var kränkande för mig.
Men han respekterade inte mig utan fortsatte kolla och ljög om det istället. Så jävla sämst kille!