• Anonym (ledsen)

dumpad

har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???

• Svar på tråden dumpad
  • Who knows

Ts, den kan ju iaf inte bli sämre
    Kram och sov gott!

• Tjosan

I morgon är en annan dag. Denna dagen ska bli en bra dag för oss alla. Hoppas på det.

Kram till er!!

• Who knows

Hej, nu är det dags för en ny dag
    En dag med lite glädje och skratt! Vad ska ni göra för att nå dit? Jag ska nog gå ner i centrum efter jobbet, ska se om jag hittar en present till min kompis som har fyllt år i veckan, tror att hon ska få en skurmopp
    Torkade nämligen golvet hos henne förra veckan och hennes mopp var sååååå värdelös, sså som god vän tycker jag hon kan få en ny, alla blir väl lycklig av en mopp, hi hi hi
    Kram på er

• Black roses

Who knows skrev 2008-08-29 07:09:42 följande:

Hej, nu är det dags för en ny dag En dag med lite glädje och skratt! Vad ska ni göra för att nå dit? Jag ska nog gå ner i centrum efter jobbet, ska se om jag hittar en present till min kompis som har fyllt år i veckan, tror att hon ska få en skurmopp Torkade nämligen golvet hos henne förra veckan och hennes mopp var sååååå värdelös, sså som god vän tycker jag hon kan få en ny, alla blir väl lycklig av en mopp, hi hi hi Kram på er
    Skrattar... Ja varför inte?? Låter som ett härligt uppslag...

Bara hoppas att hon uppskattar den..

Mvh M G
  • Black roses

Anonym (ledsen) skrev 2008-08-28 11:32:47 följande:

kram till dej också tjosan!är tillbaks i huset och plockar ihop det sista,han var också här igår,kändes bra att träffa honom just då,men inte efteråt,har sån ångest över allt och hur mitt liv ska bli.........
    Tyvärr finns dessa stunder, men som jag sa dig en annan gång så kommer de att bli färre och färre... Det är alltid ondast i början...
    Klart att dessa stunder medför en massa funderingar, och givetvis av de mörkare slagen, men du har redan snusat på lyckan lite, och denna lyckokänsla du hade, kommer att förstärkas, du måste bara få sörja lite, samt finna vägen tillbaka till dig själv först...

Mvh M G
  • Black roses
    Tjosan skrev 2008-08-28 11:38:02 följande:
    TSOm några år när vi sitter och tittar tillbaka på den här tiden är vi säkert både starkare som personer och lever ett lyckligt liv. /En som fortfarande tror på hoppet!!
    You go girl... Helt rätt, ni kommer att se tillbaka på detta ur ett annat ljus, och både banna och tacka denna tiden... Hur otroligt det än låter...

Så håll fast vid hoppet, det är helt rätt...

Mvh M G
  • Black roses

Vet ni vad tjejer...
    Unna er en dag ute... Stick iväg o ta en fika, ta med barnen, dra till Mc Donalds eller vad som helst.... Fönstershoppa, eller varför inte shoppa.. Det kan göra er gott, var spontana...

Kraam M G

• Anonym (ledsen)

tack allihopa!ska göra mitt bästa av den här dagen!önskar er också en bra dag!en av mina bästa vänner ringde förresten igår och när hon fick höra att jag är pank så erbjöd hon sej direkt att låna ut pengar!vilka vänner jag har*l*

• Tjosan

Hej på er alla!!

Idag mår jag bättre och varit på stan och shoppat lite presenter till lillkillen som snart fyller 1 år. Kan ju inte köpa allt jag ser fast man vill. Måste ju ha pengar till dessa tråkiga räkningar också. Hoppas ni andra också lyckas få en bättre dag idag.

• Tjosan

livet är ju värsta bergo dalbanan ju. Man vet aldrig vilken dag som är bra och dålig.