dumpad
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
Ts, den kan ju iaf inte bli sämre
Kram och sov gott!
I morgon är en annan dag. Denna dagen ska bli en bra dag för oss alla. Hoppas på det.
Kram till er!!
Hej, nu är det dags för en ny dag
En dag med lite glädje och skratt! Vad ska ni göra för att nå dit? Jag ska nog gå ner i centrum efter jobbet, ska se om jag hittar en present till min kompis som har fyllt år i veckan, tror att hon ska få en skurmopp
Torkade nämligen golvet hos henne förra veckan och hennes mopp var sååååå värdelös, sså som god vän tycker jag hon kan få en ny, alla blir väl lycklig av en mopp, hi hi hi
Kram på er
Who knows skrev 2008-08-29 07:09:42 följande:
Anonym (ledsen) skrev 2008-08-28 11:32:47 följande:
Vet ni vad tjejer...
Unna er en dag ute... Stick iväg o ta en fika, ta med barnen, dra till Mc Donalds eller vad som helst.... Fönstershoppa, eller varför inte shoppa.. Det kan göra er gott, var spontana...
Kraam M G
tack allihopa!ska göra mitt bästa av den här dagen!önskar er också en bra dag!en av mina bästa vänner ringde förresten igår och när hon fick höra att jag är pank så erbjöd hon sej direkt att låna ut pengar!vilka vänner jag har*l*
Hej på er alla!!
Idag mår jag bättre och varit på stan och shoppat lite presenter till lillkillen som snart fyller 1 år. Kan ju inte köpa allt jag ser fast man vill. Måste ju ha pengar till dessa tråkiga räkningar också. Hoppas ni andra också lyckas få en bättre dag idag.
livet är ju värsta bergo dalbanan ju. Man vet aldrig vilken dag som är bra och dålig.