Ia´s Stockholms morsor babblar vidare

Ia´s April-07 morsor babblar vidare 

Välkomna att fortsätta babbla i vår urtrevliga tråd
Träfft o aktivitets tråden finner du här...
www.familjeliv.se/Forum-11-271/m34968441.html

Ia´s April-07 morsor babblar vidare 

Vi tog ocskå sista vaccinet i sommras innan dagisstart. Nu ska man inte tillbaka till BVC på typ 2 år.
Tidigt i morse fick sonen ett psykbryt och började skrika, han vägrade ta napp eller flaska och slog efter mig när jag skulle trösta honom. Till slut gav vi upp och gick ut på en lång promenad. Jag kan säga att jag var rätt så ensam med att vara ute och promenera kl 5 på morgonen. Till slut somnade han i vagnen, det tog drygt en timme men han var i alla fall lugn så länge vi gick.
Vi mötte några som var på väg hem från krogen, de såg lika slita ut som jag kände mig.
Jentha: bebis kanske kommer snart då, jag var också sjukt trött dagarna innan. Skönt att du inte jobbar längre.
vilken kalaskula Jentha!
Hej hej!
barn05- hinner med minimalt med saker hemma nu,känns det som iallfall. R e så trött o hungrig när han kommer hem från dagis o när han har somnat för kvällen e det min tur att va trött
I fredags var första morgonen som han inte grät när sambon lämnade honom. Men dagarna på dagis har gått bra dom senaste 2v.
Jag e ensam hemma med R ti-to denna vecka,suck hoppas nattningarna e lättare då annars kommer jag att få ett nervöstsammanbrott...
Men nu e vi iallfall på Åland o han e i princip med mormor o morfar hela tiden. Vi var bort bjudan på ostbricka igår kväll o mormorvar barnvakt,det hade gått hur bra som helst tom läggningen. Tur e det för han ska sova borta nästa helg på vi båda ska jobba o sen om 1 månad ska han sova borta igen för då ska vi på Stan up i Uppsala,skönt att få komma bort o va lite barnfria.
Ia- vi väntar på kallelesen från BVC att få gå på 1½års kontroll.
Nu ska jag gå in o kika på jenthas mage
Jag har haft ont i huvudet hela dagen idag. Jättejobbigt! Sambon säger att det var såhär han mådde förra veckan, så jag ligger en vecka efter honom. Inte vad jag såg fram emot nu när jag ska vara hemma och vila...
Kråkan: när får vi se din mage då?
jentha: Vikken härlig mage!!!
Jag känner mig också sliten, emn när jag jag ser din jätteboll ;) så känner jag mig plötsligt pigg och rask. Du är fullt berättigad att vara trött! Hoppas det ploppar snart!