Ia´s Stockholms morsor babblar vidare

Ia´s April-07 morsor babblar vidare 

Välkomna att fortsätta babbla i vår urtrevliga tråd
Träfft o aktivitets tråden finner du här...
www.familjeliv.se/Forum-11-271/m34968441.html

Ia´s April-07 morsor babblar vidare 

Grattis Jentaha och välkommen Ester
Tjohoo vad underbart.
Har inte läst på ett tag har haft en down period
Men nu är jag tillbax
Tänkte tipsa om ett program som sänds på barnkanalen lördagar kl 11, Världens största kör. Man kan även kolla på nätet.
svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp&from=program_ao
F älskar detta program.
Nu hinner jag inte skriva mer, ska göra oss iordning för utgång.
GRATTIS Jentha!!! Vad roligt och vad mysigt med en liten bebis igen. Måste få höra mer hur det gick... Nu får ni hem och äta chokladbollarna du bakade
Vi har haft en helg på landet tillsammans med mormor. Riktigt fint väder så det var ju skoj när vi hade besök. Hon stannar tills imorgon så idag tror jag hon ska baka med tjejerna.
Känns annars som en ganska grå vecka... Inget speciellt skoj som händer och jag tror jag har röda veckan att se fram emot NOT!!
är hemma från intervjun, det gick ok tror jag svårt att säga. Jag har aldrig varit på intervju på ett rekryteringsföretag förrut jag blev ganska ordentligt grillad.
Sonen blev förstås sjuk imorse så vi har gått om varandra här idag. Jag fick springa från intervjun för att sambon skulle iväg väl på tunnelbanan blir det stopp pg sjukdomsfall - hur ofta händer det?!
Jag fick gå av vid skogskyrkogården och ta en taxi hem...
Grattis Jentha! Min kusin var där inne samtidigt
Fick en son på natten till lördag.
Grattis Jentha!
vad roligt med en liten till. Skönt att det gick snabbt och bra även om det låter lite väl snabbt i mina öron.
svalan: Spännande! Jag har missat - var det för ett speciellt jobb du är där eller är det generellt för att komma in i deras bas? Jag har intervjuats en gång av ett dylikt företag men just de var ganska så snälla tycker jag.
Har varit och styrketränat, träningsberoende som jag blivit. Så skönt att ha tillbaka kvällarna från tävlingsarrangerandet :)
Hej!
Grattis Jentha! Vad härligt att allt har gått bra. Är ni hemma från BB än?
Själv har jag varit sjuk sedan i onsdags kväll. Hade ting hela dagen med feber, asjobbigt. På torsdagen var det inte tal om att jobba och jag är fortfarande hemma. Hatar när man tror att man ska vara tillbaka efter några dagar med bara fortsätter att vara sjuk.
Ia: Det låter som att vi har fått samma!
Molly fick vara hemma hela förra veckan. Gud vad det märks att hon behöver mycket mer stimulans nu. Igår när vi kom till dagis blev hon så glad att det spratt i hela kroppen på henne. Hon hoppade rakt upp i famnen på en av sina fröknar och vinkade till mig och gav en slängkyss. Så söt! I morse var hon ledsen när hon skulle gå, men då sade jag till henne att hon skulle till dagis och träffa sina fröknar Anna och Eva, och då sken hon upp som en sol! Det är så härligt att hon trivs så bra. Hon kan säga Eva också, det låter skitkul.
idag är jag och sonen hemma, han är bättre men jag har ont i halsen, hucvudet och hostar
Irmis: det var för ett speciellt jobb. Jag hoppas det går vägen denna gång.
Krya på er alla sjuklingar! Jag går bara och väntar på att bacillerna ska anfalla mig, känns som att många är sjuka runt omkring mig. Tjejerna är "kors i taket" friska fortfarande...
Vad spännande med intervju Svalan, när får du besked?
Irmis: Hur gör man för att bli träningsberoende? Jag har försökt men aldrig lyckats, latheten vinner alltid
Jentha: Hur har ni det, hunnit komma hem och landa? Funkar amningen bra?
Jag har haft mormor här sedan i fredags men hon åker hem idag. Känns alltid lika tråkigt när hon ska lämna oss. Sörjer att vi inte bor närmare. Stora tjejen blir alltid så orolig att mormor ska åka hem och när de ska få ses igen...