• Ung kvinna

virkning/stickning/sömnad

Hej! Jag älskar virkning och sömnad!
    Stickning gillar också.

Jag startar därför denna tråd och hoppas att det dyker upp flera här på FL med samma hobby!

Just nu är jag inne på virkning och undrar om någon har mönster till kylskåpsmagneter? (virkade)
    Jag skulle vilja ha mönster till dom små klänningarna och hattar mm.
    Jag skulle gärna även vilja ha mönster till andra söta små virkade alster! Gärna baby-motiv!

Själv har jag en länk med mönster till mini-grytlappar om någon vill ha.
    (Man kan ha dom som magneter på kylskåp eller till dockhus mm)

• Svar på tråden virkning/stickning/sömnad
  • pucken

nu ska det banne mig blir rätt, annars vet jag inte vad jag gör... kanske äter jag upp chokladbiskvierna jag bakade.och havrebollarna =)

• pucken

fru
    tror faktiskt att du SKULLE märka det =) man ska öka efter ett visst antal stolpgrupper, men de räcker inte eller så är de för många... men nu borde det bli rätt.

• Fru Indosaurie

pucken:

haha.
    Jag har lindat in mig i vårat 160cm duntäcke i soffan. Har mensvärk som ett as och med mina andra krämpor så kan man nästan kalla mig för sjuk.

• pucken

fru
    stackare... hoppas det går över snart! fred får ta ordentligt hand om dig ju, och passa upp med smarriga smoothies!

• Fru Indosaurie

pucken:
    varför är du aldrig i den andra tråden nu för tiden?
    Alla blir så arga om vi sitter här och tjattrar ju =)

• pucken

fru
    jobbigt att zappa mellan två trådar ju =) nä men jag kommer över så fort jag sagt att mina stolpgrupper stämmer.

mina stolpgrupper stämmer!!!

• makro1

Hej tjejer!

Här var det stresssigt idag.

Håller på och syr ett par brallor till en kompis. Det är mycket fickor på de, så det är riktig pillergöra. Och så ska de vara klara tills ikväll... *suck*

Få se om jag lyckas bli färdig idag... Det känns inte som det just nu...

Lycka till med era alster!

• Fru Indosaurie

makro:

själv har jag grävt ner mig i 160centimers duntäcket och sitter i soffan.
    Har bestämt mig för att jag är sjuk =)
    Har snart inte stickat på en vecka.

kämpa på med byxorna.

Svar på tråden virkning/stickning/sömnad