• Ung kvinna

virkning/stickning/sömnad

Hej! Jag älskar virkning och sömnad!
    Stickning gillar också.

Jag startar därför denna tråd och hoppas att det dyker upp flera här på FL med samma hobby!

Just nu är jag inne på virkning och undrar om någon har mönster till kylskåpsmagneter? (virkade)
    Jag skulle vilja ha mönster till dom små klänningarna och hattar mm.
    Jag skulle gärna även vilja ha mönster till andra söta små virkade alster! Gärna baby-motiv!

Själv har jag en länk med mönster till mini-grytlappar om någon vill ha.
    (Man kan ha dom som magneter på kylskåp eller till dockhus mm)

• Svar på tråden virkning/stickning/sömnad
  • Fru Indosaurie

pucken:

och jag får popcorn! =)

jag dränker mina sorger i mat ist. himla bra.
    Jag är också hur hungrig som helst.. men men.

• pucken

det gjorde jag med förut... sen vägde jag nära 100 kg och la om matvanorna =) men allt sött, speciellt glass, är min stora last!

blev lite sugen på popcorn nu när du sa det. men jag vågar inte, är rädd att hela käften ska falla ihop ju.

• Fru Indosaurie

jo, jag lär väl också väga 100 kg snart =)
    Fast jag har ju gått ner mer än 10kg förut så jag kan väl göra det igen..
    Nån dag.

ja men usch, jobbigt med din tand. huh. Halvlagad eller nåt..

• pucken

fru
    jag har gått upp lite jag... är inte helt motiverad att gå ner. tyckte det var lättare när det var jättemånga kilo för mycket, nu syns det inte SÅ mycket.

du, vad gör fred när du sitter på fl?

• Fru Indosaurie

haha jaa.. jag har jättemånga kilo för mkt men jag är ändå inte tillräckligt motiverad, har mkt i bagaget som stoppar mig.

Han sitter brevid mig i soffan, jag sitter längst inne i hörnet och sen har jag mina fötter på honom.. Så kollar vi på tv. eller..fnissar mest ;)

• pucken

fnissar? åt vad? jag brukar ligga under bordet och garva åt nåt =) sist var det nåt med russin som var kul!

• Fru Indosaurie

haha. Jaa jag vet inte, åt allt möjligt =) folk på tv:n, nåt som hände på jobbet, nån som skriver en tråd om nåt knäppt eller nåt vi har gjort tidigare..
    Under bordet låter jobbigt =) Hur kommer man under där liksom?

• pucken

man ramlar, för att man skrattar så mycket =) gör jag ofta!

Svar på tråden virkning/stickning/sömnad