• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Caribe

Sessan fy så frustrerande  det låter ju som en självklarhet att det är perfekt med lite paus från tävlingsplanen och kunna ägna sig åt dig och era familjeplaner lite mera och som du säger så lägger han ju redan massor med tid på annat! Blir så himla ledsen när jag läser om hur jobbigt några av er har med era karlar, jag vill bara komma och ge dom på "moppo" tills dom förstår vad som gäller!

Min mediala förmåga blixtrade nog tyvärr till bara igår, idag är det släckt igen ;-(

• lilja71

sessan: förstår din ilska och frustration, skulle också reagera om min partner kändes så långt bort från mig och de planer vi hade.

• xena

Caribe, du kan avboka din biljett. Under tiden jag dammsög försvann visst solen , kanske jag helt sonika sög upp den?! Borta är den i allfall och det har börjat blåsa lite. Men, inget regn i allafall och det är inte helmulet.

SS, fasen va trist...Men jag som är i samma branch som din karl förstår lite av hans frustration också...Jag fick ju gnälla mig till en till hund (men då har vi ju bara två). Svårt de där när man är på olika våglängd i livet. Vi hade samma ett tag när jag var inne på adoption, men maken tvekade. Nu är vi gurselov helt överrens om den saken i allafall!

Lilja, är din magen helad nu?

• Sommar prinsessan

Ja imorgon ska jag ta ett allvarligt snack med honom, vi får se vart vi hamnar.
    Kan ju likaväl leva själv för det känns nästan som jag gör det redan. Blir ju mindre tvättFlört
    Attans Caribe!! Tänkte jag kunde fått lite vägledning....
    Jo Xena jag har stått vid hans sida i snart 11 år å puschat honom i alla väder men nu orkar jag inte längre.
    ja just det Lilja hur är det med magen???

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • copycats

Hej brudar

SS: Pratade ju med dig på telefon igår så jag har nog sagt mitt angående mannen

Får snällt jobba hemma idag när datorn fått vingar! Men det är ganska skönt

Caribe: Var är det för förmåga som ramlat över dig??

• lilja71

Min mage?! Ja, den ska väl vara ok. Har inte ont när jag har blödning numera i allafall. Om det kommer bli enklare att bli gravid är det ingen som vågar svara på. Vi får se hur det går. Vi är rekomenderade att fortsätta med ivf så ngn spontan-grav finns tydligen inte med på deras karta i allafall. Det är väl ungefär där som vi är just nu. vi har inte bestämt nått datum för att köra nytt ivf men det blir väl innan jul i allafall.

• copycats

Hej Lilja Länge sen jag var inne samtidigt som dig

• lilja71

Hey CC, kul att se dig också gumman!! Trist med datorn/telefonen! Men nice att jobba hemma!

• copycats

Ja allt har ju en bak och framsida Ganska skönt att lulla runt hemma och sitta här! Känns nästan som om man skolkade

Svar på tråden VIHPS VIII