• iida84

Pergotime behandling

Nu ska jag genomgå min första pergotime behandling med min pojkvän :) jag hoppas verkligen de ska funka..
    Någon mer än mej som ska göra det denna månaden?
    vore kul och få komma i kontakt med andra kvinnor som ska genomgå denna behandling.

vad är eg chansen för flerfödsel? har hört både 1/10 och 1/100..

• Svar på tråden Pergotime behandling
  • Millan69

jag kollade igår fm o det visade inget,m men iofs så e jag trött, har varit hela denna v, kissat extra tycker jag, men det e väl för tidigt med alla såna symptomer, samt försent för en nidis..

Jaja, jag återkommer =)

Kram
    Millan

• gosssan

Totta 75: tack för välkomnandet
    Jag får nog göra som du skrev, köra med ältester så att jag inte missar det viktigaste

Jag skriver in mig på BIM listan när mensen kommit...tror den kommer på lördag om jag nu inte är gravid....men det tror jag inte...här spottas det för fullt.

• Busunge06

idag fick jag utskrivet pergo börja idag o äter i totalt 5 daragr fick en låg dos 50mg, vad har ni andra för doser???jag skulle inte ens komma o göra ngt ul för att kolla äggen skulle ha sex ett par dar innan äl som skulle ske ca en vecka efter avslutad pergo kur.

• iida84
    busunge06
    jag fick oxå 50 mg. jag ska äta en tablett om dagen mellan mensdag 5-9.
    jag ska inte heller in på vul för att kolla äggen..
  • iida84
    Millan
    du har motsatt problem som jag har.. jag får nästan stoppa min karl lite.. medans du får tjata lite ;)
    jag hoppas på de bästa, hoppas inte du får din mens utan att de växer en liten knodd i magen:)
  • gosssan

Busunge06: Jag har också nyss fått pergotime utskrivet, samma dos som dig. Ska börja på cykeldag 5-9, så nu längtar jag till mens
    Jag ska på vul ca två veckor efter mensens första dag, för att kontrollera äggblåsan.
    Lycka till!

• Millan69

Jepp nu har Fröken röd kommit, men jag hade inte räknat med att det skulle bli ngt denna mån.
    Jag kör på igen, ska ringa min läkare imorron igen.

Kram på er
    millan

• iida84
    millan vad synd,men du får ta nya tag denna månaden :)

själv hade jag min äl igår, så jag får se hur det går :)eller jag tror det iaf, för jag hade den typiska äl smärtan. så nu är det bara o vänta på röda faran..
  • iida84
    gosssan
    är lite konstigt hur olika det är. att vissa får gå på vul men vissa inte.
    jag ska ex inte på vul.
    Men de kanske är de bästa o inte göra det? man kanske bara mår dåligt om de inte är något då?
  • iida84

BIM
    lerumstessan: Mens 19/8 Pergo 23-27/8 Äl runt 3/9 BIM runt 19/9
    Totta75: Mens 28/8 Pergo 30/8-3/9 Äl runt 10-11/9 BIM runt 25-26/9
    iida84: Mens 3/9 Pergo 7-11/9 Äl runt 17-19/9 BIM runt 3/10

Mens, bättre lycka nästa månad
    Millan69

Gravida

Svar på tråden Pergotime behandling