• iida84

Pergotime behandling

Nu ska jag genomgå min första pergotime behandling med min pojkvän :) jag hoppas verkligen de ska funka..
    Någon mer än mej som ska göra det denna månaden?
    vore kul och få komma i kontakt med andra kvinnor som ska genomgå denna behandling.

vad är eg chansen för flerfödsel? har hört både 1/10 och 1/100..

• Svar på tråden Pergotime behandling
  • lerumstessan
    Millan69 skrev 2008-09-15 14:22:10 följande:
    haha, nä precis, ska man ha sån tur =)kram o lycka tillMillan
    Lycka till själv! Ska du tjuvtesta innan eller väntar du tills på fredag?
    Tessan + Pergo = Bebbe??
  • Millan69
    Totta75 skrev 2008-09-15 12:22:22 följande:
    Ojoj,d blir spännande å se om ni båda  inom nån dag!! Låter ju lovande.....Måste kika in tidigt imorrn å se om du har en bebbe i magen,Tessan!!!Jag lyckades på första kuren när jag blev gravid förra gången så sån tur kan man faktiskt ha!LYCKA TILL!När ska du testa,Millan?
    jag vet inte, tror ni inte det e tidigt o kolla imorron?
    Annars e jag sån att jag väntar o ser om mensen kommer, o kommer den inte så..då e juh det en överraskning.
    Nu har jag juh 20 G-test hemma(stickor) så visst kan man ta sej en glutt, men jag väntar nog några dagar till =)

Kram
    Millan
  • lerumstessan

Åh, jag önskar jag vore som du som kan vänta!! Jag har redan testat 2 ggr......men jag är extrem testoman och varje gång man läser om någon som plussat på säg....BIM-6 så tror man att man kanske också kan......hehe

Tessan + Pergo = Bebbe??
  • Millan69
    lerumstessan skrev 2008-09-15 14:25:13 följande:
    Åh, jag önskar jag vore som du som kan vänta!! Jag har redan testat 2 ggr......men jag är extrem testoman och varje gång man läser om någon som plussat på säg....BIM-6 så tror man att man kanske också kan......hehe
    hehe..well..vi får väl se, du kanske har sått ett frö i min hjärna ;)

Kram
    Millan
  • Totta75

Ååh vad man känner igen sig gällande testomansyndromet.. Förra gången vi kämpade på testade man ju i tid å otid,oftast oxå alltför tidigt men man ville ju så gärna ha bäbis..

När jag blev gravid testade jag på dag 24 efter senaste mens,det var på dag 8 efter äl,hade ca 32 dagars cykel så jag var då på bim-8 men då var det . Testade sen en vecka senare på dag 31,15 dagar efter äl å då var det. Så mitt hopp var ju redan ute efter första testet men sen blev man allt glatt överraskad..Var dessutom så säker på att jag inte var gravid så därför iddes jag inte testa nå tidigare andra gången,orsaken till varför det blev ett till test var att mina alltid förekommande spottings hade uteblitt å mensen skulle komma följande dag..

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • iida84

hehe =) de låter som ni har high light nu då med testande ;)

Jag är snarare tvärtom, jag testar inte i onödan, har nog testat mej 5 ggr i hela mitt liv..

Får se hur de går denna månaden :)

• Totta75

Tittut i tråden!
    Tessan,testat än????*sååå nyfiken*Skrattande

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • lerumstessan

Hej!

Ja jag testade imorse

Var på den nya kliniken idag, jag fick den reaktion jag hoppats på! Den läkaren tyckte också att det var jättekonstigt att inga kontroller förutom ett kort VUL hade gjorts på mig innan de konstaterade PCO.
    Det fanns inga tecken på grav idag så nu ska jag vänta och se om mensen kommer igång och så ska både jag och sambon dit för mer kontroller i slutet av augusti. Idag tog de ca 5 rör blod från mig som bla ska fastställa om jag verkligen har PCO eller bara polycystiska äggstockar.

Så nu ligger allt i lite vila till oktober! Hoppas ju givetvis på en spontan ÄL i början av oktober nånstans ändå!

**De finaste barnen tar längst tid att göra**
  • Totta75

Men åååh va tråkigt med !! Men är glad för din skull att du fick ett sånt bra mottagande å var nöjd med besöket trots allt.. Nu får vi hålla tummarna för äl nästa månad!Glad

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • iida84
    lerumtessan gud vad synd! men jag säger som totta det var ju bra att du fick så vänligt mottagande och att dom verkligen bryr sej :)
    jag håller alla tummar på en spontan äl i oktober :)
Svar på tråden Pergotime behandling