• iida84

Pergotime behandling

Nu ska jag genomgå min första pergotime behandling med min pojkvän :) jag hoppas verkligen de ska funka..
    Någon mer än mej som ska göra det denna månaden?
    vore kul och få komma i kontakt med andra kvinnor som ska genomgå denna behandling.

vad är eg chansen för flerfödsel? har hört både 1/10 och 1/100..

• Svar på tråden Pergotime behandling
  • gosssan

iida84: Min läkare sa att jag skulle på ul för att se så att inte fler äggblåsor skule mogna.
    -Du vill väl inte ha tvillingar, sa han.

Fast jag är inte orolig över för många utan att inte ha nått moget ägg alls, då jag är svårstimulerad.

Hur sa din läkare då? Tänk om du får en hel skörd av mogna ägg

• iida84
    gosssan han sa ingenting..
    men jag har sagt nån annan gång att om de ex blir tvillingar så stör det inte mej :) hellre två än inget :)
  • gosssan

iida84: önskar dig lycka till !

*vill åxå börja,,,,mens kom igång på riktigt nu dåååå*

• iida84
    gosssan
    tänk på det bara att räkna inte mensdag ett förräns du har "riktig" mens. det räcker tyvärr inte med bara bruna flytningar.
  • gosssan

iida84: ja, jag vet. Jag väntar på att det ska sätta igång på riktigt innan jag räknar som dag 1. Har dessvärre inte bara bruna flytningar utan riktigt blodiga flytningar nu... men det är ändå inte som riktig mens än.hmmm ....är så trött på min kropp. Känns som man har mens halva cykeln.

• iida84
    gosssan usch då.. så hade ja ett tag oxå men de var när jag använde p-stav, jag hade blodflytningar i 3-4 månader.. :( de va hemskt. speciellt eftersom det var under semestern.
  • lerumstessan

Nej ingen mens och ingen bebis...... Jag var på nya kliniken i tisdags och han gjorde vul och kunde inte se några tecken på graviditet. Jag hoppas mensen kommer idag så man i alla fall kan släppa det helt. Vi avvaktar nu till oktober för fler prover.

BIM

lerumstessan: 1:a kuren pergo = ingen bäbis, ska tillbaka för fler prover på mig + min gubbe i oktober
    Totta75: Mens 28/8 Pergo 30/8-3/9 Äl runt 10-11/9 BIM runt 25-26/9
    iida84: Mens 3/9 Pergo 7-11/9 Äl runt 17-19/9 BIM runt 3/10

Mens, bättre lycka nästa månad
    Millan69

Gravida

**De finaste barnen tar längst tid att göra**
  • iida84
    lerumstessan synd, bättre lycka nästa gång :)
  • Mamalicious

Hej flickor! Får man smita in här och sällskapa sig lite? Jag har precis tagit mina sista pergopiller idag, är på dag 9 alltså Ska på vul på måndag, ska bli jättespännande och se om det gett nått resultat! I sånna fall har jag äl runt 24-25:e, hoppas hoppas! Ser att det är flera som gå och väntar på att få testa, jisses vad spännande! Jag håller tummarna!

Svar på tråden Pergotime behandling