• iida84

Pergotime behandling

Nu ska jag genomgå min första pergotime behandling med min pojkvän :) jag hoppas verkligen de ska funka..
    Någon mer än mej som ska göra det denna månaden?
    vore kul och få komma i kontakt med andra kvinnor som ska genomgå denna behandling.

vad är eg chansen för flerfödsel? har hört både 1/10 och 1/100..

• Svar på tråden Pergotime behandling
  • iida84
    mamalicious
    Givetvis får du sällskapa :)
    jag har nog haft/ kommer ha min äl i dagarna :) har ingen riktig koll på de.
  • Totta75

Tjenixen!
    Millan: Uscha mig så trist med mens.. Nu e det ti köra hårt igen om nån vecka..Fick du ny kur utskriven?
    Tessan: Hoppas ju trots allt att du sku ha en bebbe i magen då inte mensen kommit igång än..*tumhållning*
    Välkommen Mama! (lessen för förkortningen men jag e så extremt lat av mig så jag kortar av allas namn nu för tiden..) Vill du lägga in dig på listan så e det lättare att hålla reda på när det är tumhållning för hela slanten som gäller?
    Iida: Äl testat än?
    Ego: Här e det bim om en vecka knappt,gissar att dagarna fram tills dess kommer att kryyyypa fram..

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Millan69
    Totta75 skrev 2008-09-19 11:14:24 följande:
    Tjenixen!Millan: Uscha mig så trist med mens.. Nu e det ti köra hårt igen om nån vecka..Fick du ny kur utskriven?
    Har inte fått tag på min läkare. Han skulle inte jobba idag o e inte tillbaka förren på tisdag.
    Det kommer på att bli på min 5e mensdag :/ , så jag har teltid med honom då på tisdag, så får vi se om han skriver ut nya tabletter o kanske ny remiss om jag ska upp o ta mer blodprovet.

Så vi får hoppas att han gör det annars så får jag hoppa en mån el bara hoppas på det bästa

Kram
    Millan
  • Millan69

Hurra,  fick just posten o jag fick ett brev från gynläkaren, o där stog det juh som jag redan visste att jag svarat på behandlingen m Pergotabletterna.
    Där stog även att om jag inte blev gravid denna ägglossning så skulle jag fortsätta nästa mån, alltså denna mensen så som jag förstått lappen, då blir det juh pergo igen till denna mensen, eller hur???

Då får han skriva ut över nätet så jag kan hämta ut min kur på tisdag o börja med denna direkt när jag hämtat ut den =D

Jag e så glad

KRAAAAAAAAAAAM
    Millan

• Totta75

Låter ju finfint Millan! Nu får du köra så det ryker denna månad!

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • iida84
    millan låter ju kanon!
    Han får väl skriva ett e-recept så du kan hämta ut nya piller.
    min läkare skrev ut för två månader på en o samma gång :)
  • Millan69
    iida84 skrev 2008-09-19 21:04:05 följande:
    millan låter ju kanon!Han får väl skriva ett e-recept så du kan hämta ut nya piller. min läkare skrev ut för två månader på en o samma gång :)
    han skrev bara ut en omgång till mig, så han ska ringa mej på tisdag, o eftersom det e min första pergodag då så får han snällt skriva ut ett E-recept till mej =)

UPPDATERING

BIM
    lerumstessan: 1:a kuren pergo = ingen bäbis, ska tillbaka för fler prover på mig + min gubbe i oktober
    Totta75: Mens 28/8 Pergo 30/8-3/9 Äl runt 10-11/9 BIM runt 25-26/9
    iida84: Mens 3/9 Pergo 7-11/9 Äl runt 17-19/9 BIM runt 3/10

Mens, bättre lycka nästa månad
    Millan69: Mens:19/9 (1:a kuren avklarad, 2:a pergo 23/9 BIM ??/10)

Gravida

//Millan
  • Mamalicious

Hej igen och tack för välkomnandena!
    Totta- Mama går bra, det är vad jag är van vid både här och hemma
    Ja vist jag lägger till mig på listan:
    BIM
    lerumstessan: 1:a kuren pergo = ingen bäbis, ska tillbaka för fler prover på mig + min gubbe i oktober
    Mamalicious: Mens 11/9, Pergo dubbelkur, Äl runt 23-25/9, BIM runt 8-10/9

Millan69: Mens:19/9 (1:a kuren avklarad, 2:a pergo 23/9 BIM ??/10)

Gravida

• gosssan

Hej
    Nu har jag fått mens och kan skriva in mitt BIM på listan.

BIM
    lerumstessan: 1:a kuren pergo = ingen bäbis, ska tillbaka för fler prover på mig + min gubbe i oktober
    Mamalicious: Mens 11/9, Pergo dubbelkur, Äl runt 23-25/9, BIM
    runt 8-10/9

Gosssan: Mens 20/9, Pergo enkel dos, äl runt den 7/10, progesteron vagiatrorer efter ägglossning, BIM 20/10

Millan69: Mens:19/9 (1:a kuren avklarad, 2:a pergo 23/9 BIM ??/10)

Gravida

• Busunge06

jag fick tre pergokurer utskrivna direkt, o på två uttag!!

hur stora doser äter ni??

Svar på tråden Pergotime behandling