• iida84

Pergotime behandling

Nu ska jag genomgå min första pergotime behandling med min pojkvän :) jag hoppas verkligen de ska funka..
    Någon mer än mej som ska göra det denna månaden?
    vore kul och få komma i kontakt med andra kvinnor som ska genomgå denna behandling.

vad är eg chansen för flerfödsel? har hört både 1/10 och 1/100..

• Svar på tråden Pergotime behandling
  • Totta75

Tack iida..Känns overkligt å spännande på samma gång...å vill gärna ha sällskap av er andra..
    Nu ska jag logga utför ikväll så jag får ta hand om min lika förvånade sambo..
    Gonatt å kram!

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • gosssan

Totta75: Grattis vännen! Vad roligt att läsa! Nu längtar jag ännu mer efter att börja med pergon....på onsdag....när tar ni era, morgon kväll? samma tid på dygnet? till mat?

• iida84
    tottajag skulle jättegärna göra er sällskap :)
    jag vill inget hellre.. får bara hoppas de tar sej oxå :)
  • lerumstessan
    Totta75 skrev 2008-09-22 19:58:48 följande:
    Lycka till Mama,kör så det ryker nu! Här..öööh..testade jag svagt plus ikväll..
    Sccchhhh   viskar..........grattis!
    **De finaste barnen tar längst tid att göra**
  • Mamalicious

Nej men vad roligt!! Grattis grattis! Jag kan oxå ställa upp på att göra dig sällis

• Totta75

Tack alla!! Vore mer än glädjande att få sällskap av er alla!!!!

Gosssan,va spännande för dig att få börja nu,å onsdag e ju snart! Se bara till att kolla när du har äl så du inte missar den.. Min äl skedde på en torsdag(hade starkt utslag på stickan på onsdag och torsdag)å vi hade då 6 på onsdag,torsdag och fredag..Jag tog mina piller med morgonmålet i dagarna 5..

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • iida84
    totta finns nog ingen risk att jag missar min äl ;) vi var bara utan sex 2 ggr under hela kuren ;) vi har de varenda dag :) så de ska nog lösa sej ^^
  • gosssan

Totta75: jag har bokat in en dit för kontroll av äggblåsorna på dag cd 17, enligt min läkare. Jag hoppas inte det blir för sent, bm sa att det skulle nog bli en bra tid. 8 dagar efter sista pergotabletten.
    På vilken dag fick du äl?
    jag kommer testa själv också med tester, men skulle vara kul å se blåsans storlek på vul innan.

• Millan69

Dåså mina vänner så är jag med i PERGO-spelet igen.
    Min läkare ringde till mej idag då han sa att jag fortsätter med Pergo ett tag till.
    Blev glad då han skrev ut 3 omgångar till mig, så nu har jag tagit första tabl på 2a kuren =).
    Har jag räknat någerlunda rätt om jag räknar äl på 28 dgr?

UPPDATERAT:
    BIM
    lerumstessan: 1:a kuren pergo = ingen bäbis, ska tillbaka för fler prover på mig + min gubbe i oktober
    Mamalicious: Mens 11/9, Pergo dubbelkur, Äl runt 23-25/9, BIM
    runt 8-10/9
    Totta75: Mens 28/8 Pergo 30/8-3/9 Äl runt 10-11/9 BIM runt 26-27/9
    iida84: Mens 3/9 Pergo 7-11/9 Äl runt 17-19/9 BIM runt 3/10
    Millan69: Mens:19/9, 2:a enkel pergo 23-27/9, ÄL runt 3-4/10 BIM runt 16/10
    Gosssan: Mens 20/9, Pergo enkel dos, äl runt den 7/10, progesteron vagiatrorer efter ägglossning, BIM 20/10

Mens, bättre lycka nästa månad

Gravida

//Millan

• Totta75

Gosssan,jag hade älstegring 7-8 dagar efter sista tabletten så min äl skedde då på dag 8 efter avslutad kur..
    Millan,ser helt ok ut..kan ju hända din bim e nån dag senare beroende på hur lång luteralfas du har..men huvudsaken e ju att du vet när du har äl så du sen vet när du kan testa..

♥♥Vår älskling Liam 10/9/07♥♥
Svar på tråden Pergotime behandling