• iida84

Pergotime behandling

Nu ska jag genomgå min första pergotime behandling med min pojkvän :) jag hoppas verkligen de ska funka..
    Någon mer än mej som ska göra det denna månaden?
    vore kul och få komma i kontakt med andra kvinnor som ska genomgå denna behandling.

vad är eg chansen för flerfödsel? har hört både 1/10 och 1/100..

• Svar på tråden Pergotime behandling
  • Totta75

Busunge: Jag äter enkelkur Pergo 50mg..

Ändrar min bim eftersom jag efter att ha kollat tillbaka i almanackan konstaterat att min luteralfas är 16 dagar å inte 14 som jag trott..

BIM
    lerumstessan: 1:a kuren pergo = ingen bäbis, ska tillbaka för fler prover på mig + min gubbe i oktober
    Totta75: Mens 28/8 Pergo 30/8-3/9 Äl runt 10-11/9 BIM runt 26-27/9
    iida84: Mens 3/9 Pergo 7-11/9 Äl runt 17-19/9 BIM runt 3/10
    Mamalicious: Mens 11/9, Pergo dubbelkur, Äl runt 23-25/9, BIM
    runt 8-10/9

Gosssan: Mens 20/9, Pergo enkel dos, äl runt den 7/10, progesteron vagiatrorer efter ägglossning, BIM 20/10

Mens, bättre lycka nästa månad
    Millan69: Mens:19/9 (1:a kuren avklarad, 2:a pergo 23/9 BIM ??/10)

Gravida

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Mamalicious

Jag äter dubbeldos eftersom enkel inte gav något resultat på mig .. ska på vul imorgon för att se om det fungerat med dubbelkur! Spännande!

• Totta75

Ooh va spännande,lycka till Mama!

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • iida84
    mamalicious Hoppas det går bra imorn :) håller alla tummar jag har :)
  • Totta75

Iida,har du kännt av din äl eller testade du?

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • iida84
    totta
    Nej, jag hade ingen möjlighet o få tag i ältester, men vi har haft sex varannan dag och det kändes som att jag hade äl igår tror jag de va.. jag får så frutkansvärt ont när ja väl har dom
  • Totta75

Hoppas det tar sig nu Iida!

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Mamalicious

Hej flickor! Tack vad snälla ni är som tänkt på mig

Det gick riktigt bra hos doktorn! Blev nervös först, hon kollade min högra äggstock till en början, och där hade jag bara massor av omogna blåsor.. trodde för en stund att den dubblakuren inte hade gett resultat den heller. Men sen så kollade hon den högra och där fanns det en äggblåsa som var 15 mm stor, vilket hon tyckte var bra för att vara på dag 12! Jag ska börja ägglossningstesta från och med imorgon, sen blir det åka av Så hon tippade på äl innan fredag! Perfekt eftersom jag åker ifrån gubben till Paris på söndag, hade ju varit typiskt om jag hade äl:at då!

• Totta75

Lycka till Mama,kör så det ryker nu! Här..öööh..testade jag svagt plus ikväll.. E bara så chockad än så jag har inte riktigt hunnit smälta det..Är dessutom så tidigt så trodde inte det skulle visa än,testade minus igår.. Men snälla,inga grattisar i min gästbok än,är så tidigt så allt kan hända..

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • iida84
    totta oj..
    jag tänker inte ropa hejja än. men en sak bara, säger ett litet grattis så är ja först om de är så ;)
Svar på tråden Pergotime behandling