• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Mizzz skrev 2008-09-12 18:51:14 följande:
    VallaSkojsky låter skoj!Man kanske ska ta sig dit i helgen.
    dinana skrev 2008-09-12 18:56:05 följande:
    Mm, håller med.. men det kanske är roligare för lite äldre barn... finns det åldersgräns?Går det förresten bra om jag drar med min kompis Jenny på pub-kvällen? Hon ville gärna hänga på nämligen.. kommer inte riktigt ihåg vad hon heter här på FL. abcde? eller nått .
    Men både du Lillisen o du dinana kan ju hänga på mig o Marayah imorgon
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    dinana skrev 2008-09-12 18:56:05 följande:
    Mm, håller med.. men det kanske är roligare för lite äldre barn... finns det åldersgräns?Går det förresten bra om jag drar med min kompis Jenny på pub-kvällen? Hon ville gärna hänga på nämligen.. kommer inte riktigt ihåg vad hon heter här på FL. abcde? eller nått .
    För mig är det helt ok att hon följer med
    Marayah skrev 2008-09-12 19:05:46 följande:
    Åhhh, GRATTIS gumman...  Så skönt för dej. SKa se till att köpa tidningen. LoVm; vilken tid ska vi säga imorgon då??
    Jag vet inte vilken tid..vet inte om det är några speciella tider..Vincent brukar äta lunch runt 10.30-11. Så vi kan åka direkt efter det så vi kanske kan vara i Valla till 12. Blir det bra? Eller vill du senare eller tidigare? Jag är foglig för jag kan annars ge Vincent flaska ute.
    NorPan 79 skrev 2008-09-12 20:14:05 följande:
    Halloj alla!!Jag har fått jobb weeeeee.. hur skoj som helst!! Åhh cirkus.. var när jir tänkte jag säga men imorgon? Kanske skulle vara något ju om vädret blir bra. Skulle ju bli bättre ju...
    Du får ju oxå hänga på oss om du vill

Vad kul med jobb Grattis! Vad är det för jobb?
  • Fru T

å lika mystiskt så blev det normalt igen såå nu kan ja gå tillbaka å se vad ni skrivit å fatta vad det står

• NorPan 79
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-12 20:29:12 följande:
    Du får ju oxå hänga på oss om du vill Vad kul med jobb Grattis! Vad är det för jobb?
    Oah tack.. jag ska bli besöksbokare åt ett företag som har olika kunder. Det jag ska göra just nu är åt Östgötas bradstadsbolag eller vad de heter.. är helt veck. Ja det skulle ju va kul å komma ut imorgon ska prata lite me gubben o se vad han säger.. bätter med ett par ögon till när fisan ska med. Hon är mer vild än tam just nu. Är djuren ute fortfarande där? För det var väl i valla? Hittar inte dit då Generad..hoho.. får ju skylla på att man är nyinflyttad haha.. Skrattande Har ni tänkt att gå på cirkusen?
    ~¨Mamma till Whilma 061230 & Kasper 080106~¨
    NorPan 79 skrev 2008-09-12 20:37:54 följande:
    Oah tack.. jag ska bli besöksbokare åt ett företag som har olika kunder. Det jag ska göra just nu är åt Östgötas bradstadsbolag eller vad de heter.. är helt veck. Ja det skulle ju va kul å komma ut imorgon ska prata lite me gubben o se vad han säger.. bätter med ett par ögon till när fisan ska med. Hon är mer vild än tam just nu. Är djuren ute fortfarande där? För det var väl i valla? Hittar inte dit då ..hoho.. får ju skylla på att man är nyinflyttad haha..  Har ni tänkt att gå på cirkusen?
    Ok, vad heter företaget?

Ja, vi får se hur jag klarar både Vincent o Leo själv imorgon..men det går nog
    Jag tror att djuren är ute fortfarande, jag vet inte om vi ska gå på cirkusen, vet inte vad Marayah tycker..
  • NorPan 79
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-12 20:40:53 följande:
    Ok, vad heter företaget?Ja, vi får se hur jag klarar både Vincent o Leo själv imorgon..men det går nog Jag tror att djuren är ute fortfarande, jag vet inte om vi ska gå på cirkusen, vet inte vad Marayah tycker..
    Bokningsservice i Sverige AB heter de. Verkar vara ett Ok företag. Får se vad utb. ger  i Stockholm på söndag. Blir heldag från 06:25 avgår bussen härifrån och sedan hemma igen vid 23:45. Men man kan ju sova på bussen. Tyvärr blir det ingen tågresa denna gång men det går lika bra med buss. HAr du hört någe om detta företag?
    ~¨Mamma till Whilma 061230 & Kasper 080106~¨
    NorPan 79 skrev 2008-09-12 20:46:01 följande:
    Bokningsservice i Sverige AB heter de. Verkar vara ett Ok företag. Får se vad utb. ger  i Stockholm på söndag. Blir heldag från 06:25 avgår bussen härifrån och sedan hemma igen vid 23:45. Men man kan ju sova på bussen. Tyvärr blir det ingen tågresa denna gång men det går lika bra med buss. HAr du hört någe om detta företag?
    Ok..nej, har inte hört nåt om det. Trodde att det var ett annat företag
Svar på tråden VI från Linköping