• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Marayah

Går bra med kl 12 för mig. Men Tezz, du o ja kan juh åka tillsammans kanske på någe vis. Får sätta dit min stol iaf i din bil utan bas. Finns juh fästen för de.

Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Marayah skrev 2008-09-12 21:38:01 följande:
    Går bra med kl 12 för mig. Men Tezz, du o ja kan juh åka tillsammans kanske på någe vis. Får sätta dit min stol iaf i din bil utan bas. Finns juh fästen för de.
    Så får jag ta Molly i knät... *haha*
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-12 19:02:37 följande:
    Guardian Angel 07: tack de ska jag skriva upp , så fint de lätt med ringen, hoopas ni får en jätte bra och mysig kväll tillsammans.. Familjetrollet: inboxar mitt mobnr till din om hemtelen skulle strula igen, Tack för att du ville ta med Liam på cirkus de kommer han garanterat tycka om, vart så ledesen när olivia kom hem från sjukhuset med massa fina saker, inte lätt för barnen att förstå att man inte kan få lika jämt ju..idag har de vart en fullrulle dag , på morgonen åkte olivia och magnus till sjukhuset och de gick bara bra där, hon hade varit så duktigt, ja tog med mig Liam och Alma till öppnis, Liam lekte för fullt och Alma hade nog med att hålla reda på alla bebisar som var där sen bar de av hemåt och laga mat mm ,direkt efter maten åkte vi ner till åtvid lämnade olivia och träffade kusin min och hennes barn, fick med lite babykläder hem, mest i blått hehe kan ju flikkor med ha..kom hem 17 tiden så nu ska de bli mysa av med maken innan liam kommer hem från cirkusen, alma sover sen 10 min tillbaka
    ja det är inte lätt jämt när man är barn.jisses vad liam skrattade igår på cirkusenGlad.det var svinkallt i tältet.det var så kallt att det blev vit luft när man andades.men liam har var jättevarm om händerna.jag mailar över cirkusbilder under helgen.har inte sett ännu hur de blev
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Leos och Vincents mamma

Nån mer som vill hänga på Marayah, Norpan o mig till Valla idag?

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • thelifesaviour

Vad mysigt det låter med Valla! Vi brukar ta söndagspromenader i gamla linköping, väldigt mysigt! Men idag ska vi fira svärmor som fyllt år! Det kommer bli trevligt. :)

• Marayah

Diana?? Finns plats i min bil, men ja har tyvärr ingen stol till Molly.

• Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-13 07:59:31 följande:
    Nån mer som vill hänga på Marayah, Norpan o mig till Valla idag?
    vi ska dit men vet inte villken tid det blir.vi ska förbi kolonin oxå
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Mizzz

LoVm: Vi kanske åker dit, nog efter lunch.

• Marayah

Vi har sagt parkeringen kl 12.

Mizzz skrev 2008-09-13 10:45:09 följande:
    vart ska vi ses då?
Svar på tråden VI från Linköping