• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Maria84

Familjetrollet - det är det jag inte riktigt vet, har bara haft en mens sen förlossningen. Men räknar jag efter den så är jag i v.8 och det är då jag fick de andra missfallen också. Ma:et fick jag i v.12.
    Ja, med Lucas var vi inne på kvinnokliniken 6 ggr innan jag var i v.12 pga en massa saker. Mycket förstående läkare som jag fick komma till.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2008-09-16 14:00:37 följande:
    Familjetrollet - det är det jag inte riktigt vet, har bara haft en mens sen förlossningen. Men räknar jag efter den så är jag i v.8 och det är då jag fick de andra missfallen också. Ma:et fick jag i v.12. Ja, med Lucas var vi inne på kvinnokliniken 6 ggr innan jag var i v.12 pga en massa saker. Mycket förstående läkare som jag fick komma till.

ush jag lider med dig.är det inte bättre att åka in och kolla?så du slipper vara orolig att det är ett mf.

jag fick mitt Ma i v 16.man vet inte hur det är att förlora ett barn förren man själv har gått igenom det helvetetLedsen

här har vi vart på skogspromenad idag medans gubben jobbade.lite senare ska jag kolla tygerna och börja sy ikapp allt som jag har missat

From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 12:12:02 följande:

Fast så länge du inte är gravid så kan man ju dricka Jag är osäker på vad jag ska ha med mig, klarar inte att dricka så mycket, är väldigt lättpåverkad..är inte så kul att alltid vara den som är fullast, men som ändå har druckit minst..Men samtidigt så kommer jag nog inte att köpa så mycket ute sen heller, är ju såå himla dyrt, så en flaska vin kanske.
    En flaska vin blir det nog för mig med.
    Om jag inte hunnit få ett plus tills dess, men de tror jag inte.
  • thelifesaviour
    Maria84 skrev 2008-09-16 12:10:14 följande:
    Nu har jag tagit det nya testet och det blev positivt direkt det med. Så det är med all säkerhet, skulle jag tro, ett missfall. Nog för att man kan ha mellanblödningar men inte så här och med såna "klumpar". Det tror jag inte, och inte med denna värk. Så jag får ringa bm imorron och prata med henne och se vad hon säger. Förmodligen ska jag bara avvakta, men det är bra om det förs in i journalen så det finns där..  
    Kramar!
  • Maria84

Familjetrollet - jag är 99% säker på att det är ett mf, för det har kommit så mkt klumpar och värk så..
    Får väl se hur det är imorron.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2008-09-16 14:28:21 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 12:12:02 följande:En flaska vin blir det nog för mig med.Om jag inte hunnit få ett plus tills dess, men de tror jag inte.
    Hoppas att plusset håller i sig för din del och att jag är gravid då med.. =)
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Leos och Vincents mamma

Familjetrollet: Ok, så inget för Leo alltså..

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-09-16 14:31:22 följande:
    Hoppas att plusset håller i sig för din del och att jag är gravid då med.. =)
    Ja, vi får hoppas på ett plus så snart som möjligt! :)
    Du har också ÄL nu i dagarna?
  • dinana

Ja, jag tror det i alla fall.. förra månaden hade jag ÄL på dag 15/16 så jag antar att jag borde ha den på torsdag/fredag denna månaden då.. så om två/tre dagar så.

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-09-16 14:34:04 följande:
    Ja, jag tror det i alla fall.. förra månaden hade jag ÄL på dag 15/16 så jag antar att jag borde ha den på torsdag/fredag denna månaden då.. så om två/tre dagar så.
    Jag nog haft min, det kändes som det iaf, precis här om dagen. Så jag hoppas. Men eftersom att jag precis slutat med p-piller så vet man ju aldrig. Tidigare har jag ju dock blivit gravid med p-piller, så jag hoppas att det ska funka på en gång. :)
Svar på tråden VI från Linköping